• Zo'n chinese mannetje uit mijn klas.
    Hij is bisexueel.

    Ik haat geen bi's ofzo, maar hem vindt ik stiekem eng, en vies.
    Hij gaat al zijn sexavonturen in de klas vertellen.
    En dan denk ik; 'Ja dude, ik hoef dat niet te weten'

    Hij gaat helemaal vertellen dat hij het met iemand van 27 heeft gedaan, nou dat hoef ik dus niet te weten.
    En hij is jonger dan mij.

    Ik vindt hem maar een vies en eng mannetje. :Y)

    Kennen jullie ook zulke mensen? En wat vinden jullie van zulke mensen? o'o


    Smiling but close to tears.

    Dat hoef ik nou ook weer niet allemaal te weten ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb geen problemen met mensen die biseksueel zijn. Maar ik hoef hun gezoen niet voor me te zien, en ik hoef al helemaal geen verhalen te horen over seks.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik hoef mensen hun sex avonturen niet te horen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga hier even hard in zijn. Ik heb een hekel aan mensen die uitgebreid in het openbaar zoenen en andere dingen gaan uitvreten en ik heb een hekel aan mensen die echt te ver gaan met het openbaren van hun seksuele avontuurtjes. Stel, ik heb met een jongen een voor mij belangrijk intiem moment beleefd en diegene praat erover in de kroeg met iedereen die het horen wil, dan kan diegene het verder schudden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat hoef ik echt allemaal niet te weten ;x
    ik ben 't met jou eens x,x

    Zaitsev schreef:
    Ik ga hier even hard in zijn. Ik heb een hekel aan mensen die uitgebreid in het openbaar zoenen en andere dingen gaan uitvreten en ik heb een hekel aan mensen die echt te ver gaan met het openbaren van hun seksuele avontuurtjes. Stel, ik heb met een jongen een voor mij belangrijk intiem moment beleefd en diegene praat erover in de kroeg met iedereen die het horen wil, dan kan diegene het verder schudden.


    Ik snap jou, en ben het helemaal met jou eens. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Zaitsev schreef:
    Ik ga hier even hard in zijn. Ik heb een hekel aan mensen die uitgebreid in het openbaar zoenen en andere dingen gaan uitvreten en ik heb een hekel aan mensen die echt te ver gaan met het openbaren van hun seksuele avontuurtjes. Stel, ik heb met een jongen een voor mij belangrijk intiem moment beleefd en diegene praat erover in de kroeg met iedereen die het horen wil, dan kan diegene het verder schudden.

    Inderdaad! Echt vunzig D:


    Alis volat propriis.

    en kus is niet erg, alleen dat gebek voor je neus nee dankje;)


    Some angels have no wings.

    waarschijnlijk is het niet eens echt als hij het zo verteld


    Queen of Hell is my name

    Rosebeat schreef:
    Ik heb geen problemen met mensen die biseksueel zijn. Maar ik hoef hun gezoen niet voor me te zien, en ik hoef al helemaal geen verhalen te horen over seks.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    oh god, ik heb ook zo'n meisje in mijn klas Nomi . O.o
    Dat kind is vreselijk, ze stinkt, ze is ook bi (daar heb ik opzich niks tegen hoor ;p) en ze heeft geen haar, alleen een plukje . :|


    i love you xx' barbara

    oah ja ik ken zoiemand
    Stan
    Hij is gay
    maar dan echt supereng ofzo
    En hij gaat altijd van iedereen de toekomst voorspellen met zijn sexleven enzo -_-'


    Dead but delicious

    Iel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ken iemand die dat bij mij doet. En toen ik dat tegen mijn lerares vertelde, toen keek die me aan van je bent gek. dus die vind dat normaal.


    Stop holding me under and let me breathe.