• Ik weet dat het de laatste tijd Nena-topics regent van mij uit en I am soo sorry. Not!:Y) Ben eindelijk blij dat ik weer eens wat kan mededelen. Nena heeft afgelopen Oktober in Nederland haar nieuwe album ‘Made in Germany’ uitgebracht, waarvan 18 september de eerste single/clip 'Wir sind wahr’ van verscheen.

    Nu is het dan aan de beurt voor de volgende single ‘Du bist so gut für mich’. Deze zal verschijnen op 19.02.2010. Ik heb al stukken van de clip gezien [lang leven backstagebereik en connecties :Y)] en ik mag helaas niet verklappen hoe hij gaat, want dan zal Nena me persoonlijk dood komen knuppelen, en normaal is ze zo lief.. Dus kun je nagaan!

    Maar ik mag wel vertellen, wat er ongeveer allemaal in voor gaat komen. Het zal een fantasierijke clip worden, een spacy danceclip. Met veel verschillende soorten Nena’s, breakdancers en heel veel glitters! :’DD

    Ook is er sinds kort een twitteraccount voor/van/door Nena. Deze word de hoogstwaarschijnlijk de meeste keren in gebruik genomen door Carsten Brix, de persoonlijker chauffeur van Nena, die dus overal bij is en altijd weet wat waar aan de gang is.

    Bron: Frank Engelhardt, Nena.de, Nena-sound.de

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 22:08 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    De link doet het niet bij mij? o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oe zal ik is even snel fiksen dan :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh laat maar ik heb het al gevonden :')
    - gaat luisteren -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben héél erg benieuwd en jij gaat me vast wel de link sturen als de clip opgenomen is! :9~:9~:9~:9~

    Manhattan schreef:
    Ik ben héél erg benieuwd en jij gaat me vast wel de link sturen als de clip opgenomen is! :9~:9~:9~:9~
    Ghehe, die clip is al opgenomen, maar ik zal hem sturen zodra hij officieël openbaar gemaakt word :Y)


    Wie du mir, so ich dir.