• Het voor elkaar gekregen om in mijn slaap op de ene of andere manier ervoor te zorgen dat ik nu een wond op mijn lippen heb. Echt zo net aan de rechterkant van mijn boven mijn bovenlip tot mijn onderlip. Net alsof ik een hoek vol op m'n bek mond heb gehad. En ik heb geen idee wat er is gebeurd :'D
    Nu denkt de ene dat ik heb gevochten, en de ander weer dat ik een of andere soa heb. Mijn nieuwe bijnaam is dan ook 'Herpes' .__.
    Is rare dingen doen in je slaap niet ontzettend kut.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Meestal doe ik niets in mijn slaap, maar ik ben ook wel eens wakker geworden met een klein wondje in mijn mond. :'D


    Let the Night embrace you

    Ik ben eens onder mijn bed aangetroffen? Raar kind ben ik eigenlijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    lekker dan x_x =3

    Ik word soms wakker, en dan is mijn bed gekrompen, of ik ben ontzettend gegroeid. Bleek dat ik overdwars lag -.-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    dat is kut . ;x
    ik mompel altijd dingen in mijn slaap xd en een keer lag ik met mijn kussen in de kamer van mijn broertje . O.o

    Stiekem best stoer.

    Ik ben al is opgestaan met een blauw oog dus ja xD


    Stop wishing, Start doing..

    Ik slaapwandel soms. Dan ga ik in de gang staan en als er een van mijn ouders naar de wc gaat roep ik : ik wil niet naar school! en dan ga ik weer in mijn bed liggen haha.
    & wat een kut bijnaam voor je. ;x


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    Ik slaapwandel soms. Dan ga ik in de gang staan en als er een van mijn ouders naar de wc gaat roep ik : ik wil niet naar school! en dan ga ik weer in mijn bed liggen haha.
    & wat een kut bijnaam voor je. ;x

    Haha vet. Zulke acties haalde ik toen ik klein was ook altijd uit :'D
    En neu, ik kan er op zich wel om lachen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Welke lippen? -wbw-
    Haha, arme jij (:


    your eyes are like stars in the night.

    toen ik op brugklas kamp was gegaan, was een vriendin wakker geworden omdat ik zo woelde. verder ben ik wel rustig hahah.


    it's so empty living behind these castle walls

    Poseidon schreef:
    Welke lippen? -wbw-
    Haha, arme jij (:

    Zeg ik niet -noggroterewbw-


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik slaapwandel soms. Paar maanden geleden waren we op visite en ik was op de bank tv aan het kijken, zij zaten in de tuin of zo, ik weet niet meer precies. Maar ik was dus aan het slapen, ging ik -terwijl ik slíep- naar de wc, -ze dachten dat ik wakker was-, en had ik de deur op slot gedaan. Maar ik sliep! En toen was ik weer in slaap gevallen, heeft m'n moeder een half uur lopen schreeuwen en toen werd ik wakker. $:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mijn ouders hebben wel eens gezegd dat ik in mijn slaap had geschreeuwd. 'Nee, kom hier!' Of ik vertel een hele verhaal in m'n slaap, of ik lach in m'n slaap. Ik heb zelfs een keer mijn neuspiercing eruit getrokken en toen werd ik wakker van de pijn. -.-
    Ik ben pas raar :'D


    You can run but not hide

    Ehm, tis nooit echt leuk om de bijnaam herpes te hebben idd >.> Leuke klasgenoten/vrienden heb jij , haha. Arme jij (flower). Zoiets heb ik ook wel eens. 2 dagen geleden liep ik tegen het bed aan waardoor ik een teun gebroken heb, dit gebeurde toen ik half slaapte dus ik had het niet door en ben naar bed gegaan. Toen ik smorgens wakker werd herrinnerde ik het me weer en nu staat mijn teentopje scheef :'DDDD

    @Rattengif, damn ik zou me kapot geschrokken zijn als ik jou moeder was. Voor het zelfde idee was je flauw gevallen ofzo :|, kan me voorstellen dat je moeder dat dacht. En haha, wakker worden door geschreeuw is ook bij lange na geen pretje.


    Wie du mir, so ich dir.