Oke, dat zou ik eens uitleggen, voor ANW hebben we volgende week en SE[/school examen] nou de leraar die we eerst hadden is naar Turkijke gegaan en paar week geleden dus kregen we en nieuwe leraar, maar die leraar die naar Turkije is verhuisd had beloofd dat er niks zou veranderen, want we mogen daaar samenvattingen bij, nouja en ja hoor die nieuwe leraar schrapt meteen de samenvattingen. Dus hij was toen al halverwege zijn dood, hij zat al op het randje. Wij hebben dus voordat die leraar wegging, de vragen van het SE van hem gekregen, als een afscheidscadeautje. Nou heeft dus iemand dat verlult. met de zin 'Meneer ik heb de vragen toch al, dus kunt u net zo goed de antwoorden ook geven.' Dus die nieuwe leraar heeft eventjes en week van tevoren en ander SE gemaakt, dus moet ik gaan leren, en anders gaan samenvatten.
Echt dat wijf die dat heeft gezegd, is meteen de meeste gehate van school, ze misgunt iedereen en 10, we hadden allemaal goeie cijfers kunnen halen maar nee hoor mevrouw moet het zo nodig verpecten, en die leraar is echt en klootzak, met zijn veranderingen.
Dus ik ga ze allebei afmaken
x/
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.