• Oke, dat zou ik eens uitleggen, voor ANW hebben we volgende week en SE[/school examen] nou de leraar die we eerst hadden is naar Turkijke gegaan en paar week geleden dus kregen we en nieuwe leraar, maar die leraar die naar Turkije is verhuisd had beloofd dat er niks zou veranderen, want we mogen daaar samenvattingen bij, nouja en ja hoor die nieuwe leraar schrapt meteen de samenvattingen. Dus hij was toen al halverwege zijn dood, hij zat al op het randje. Wij hebben dus voordat die leraar wegging, de vragen van het SE van hem gekregen, als een afscheidscadeautje. Nou heeft dus iemand dat verlult. met de zin 'Meneer ik heb de vragen toch al, dus kunt u net zo goed de antwoorden ook geven.' Dus die nieuwe leraar heeft eventjes en week van tevoren en ander SE gemaakt, dus moet ik gaan leren, en anders gaan samenvatten.

    Echt dat wijf die dat heeft gezegd, is meteen de meeste gehate van school, ze misgunt iedereen en 10, we hadden allemaal goeie cijfers kunnen halen maar nee hoor mevrouw moet het zo nodig verpecten, en die leraar is echt en klootzak, met zijn veranderingen.

    Dus ik ga ze allebei afmaken :Y)
    x/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat meisje is ergerlijk. Zo'n persoon heb ik ook in mijn klas. Echt ongelooflijk irritant.
    En je leraar is een eikel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Dat meisje is ergerlijk. Zo'n persoon heb ik ook in mijn klas. Echt ongelooflijk irritant.
    En je leraar is een eikel.

    Ja serieus, ik hoop dat ze gaat janken ofzo. En ja die leraar is echt en eikel en dat is zacht uitgedrukt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mag ik je helpen met het afmaken?
    Ik heb genoeg frustraties die ik eruit wil slaan (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja, maak hem af!

    MAAAAAAK HEM AF! :9~:9~:9~:9~:9~:9~

    Klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan. Hondje zal je bijten, poesje zal je krabbelen dat komt van al dat babbelen.

    (krul)
    DIE! DIE!
    Haha, sorry.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 17:11 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    OverMyHead schreef:
    Mag ik je helpen met het afmaken?
    Ik heb genoeg frustraties die ik eruit wil slaan (cat)

    Je bent welkom help maar. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Klikspaan, halve maan, ga maar in je blootje staan! :9~
    Serieus, dat wijf zou ik zo hard haten, ze heeft je cadeau verpest :o


    All was well.

    ugh, ik geef je gelijk. en veel succes met het vermoorden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat meisje is echt sneu dan, ik kan daar echt niet tegen als zoiets bij mij gebeurt ;o En die leraar klinkt echt gemeen ;o

    Kingdom schreef:
    Klikspaan, halve maan, ga maar in je blootje staan! :9~
    Serieus, dat wijf zou ik zo hard haten, ze heeft je cadeau verpest :o


    Only losers can act the way you do

    wil je mijn bijl lenen? ik eb een hekel aan dat soort mensen. altijd het engeltje uithangen bah


    Love is the movement <3