• in een woord geweldig! Zoals sommige wel weten hebben we thuis een wolfshond. Die is totaal niet te vergelijken met een normale hond en heeft een heel wazig, niet te vatten, karakter. Hij is ontzettend slim, met als nadeel dat hij ontzettend vervelend kan zijn en ontzettende naaistreken uit kan halen. Daarom hebben we zo nu en dan wel eens ruzie maar dat valt de laatste tijd wel mee :Y).

    Hij heeft gister echt iets geweldigs gedaan (nerd). Het zit zo, mijn moeder is nogal wat (ontzettend erg) materialistisch ingesteld en Kyoto weet dat -niet aankomen zetten met dat kan niet, want serieus ik heb nog nooit zo'n slim dier meegemaakt- en hij maakt altijd spullen kapot als hij kwaad is als hij geen aandacht krijgt. Eerst waren dat ook oa mijn spullen, maar aangezien ik hem wel heel veel aandacht geef, doet hij dat bij mij niet meer.

    Nou, ik kwam gister avond om half 10 thuis uit school, zag ik ineens een beeldje in tweeën liggen. Een stenen. Dus ik vraag mijn moeder hoe dat kwam, dat die gevallen was ofzo. Maar Kyoto had een stenen beeld kapot gebeten, omdat hij boos was op mijn moeder. Serieus, die tanden en die kaken zijn zo sterk, niet meer normaal gewoon.

    Tot zover mijn stoere Kyote-beest-geval. (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Kyoto kan Puck opeten. Nu ben ik bang :3


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    Kyoto kan Puck opeten. Nu ben ik bang :3
    Nee, dat doettie niet. Hij zal er hoogstens bovenop springen omdat hij wil spelen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    cewl =D

    Alleen wil je daar niet door gebeten worden dan :X

    Die naam kyoto is ook erg vet ^^

    Maar goed k vind alles van aziatisch is leuk dus ik houd mijn mond maar :X -gaat verder met 50 cent luisteren -


    I solemny swear i am up to no good

    xBUSTED schreef:
    cewl =D

    Alleen wil je daar niet door gebeten worden dan :X

    Die naam kyoto is ook erg vet ^^

    Maar goed k vind alles van aziatisch is leuk dus ik houd mijn mond maar :X -gaat verder met 50 cent luisteren -
    Hahah hij kan heel hard bijten ja, maar dan bijt ik terug -heeft een dierenband ipv mensenband met haar huisdier :Y)-


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha :'D
    Dan moet je ma hem maar meer aandacht geven :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Hahah hij kan heel hard bijten ja, maar dan bijt ik terug -heeft een dierenband ipv mensenband met haar huisdier :Y)-


    hehe Awesome ;D


    I solemny swear i am up to no good

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Nee, dat doettie niet. Hij zal er hoogstens bovenop springen omdat hij wil spelen :Y).
    Gelukkig maar :3


    We can only learn to love by loving.

    Wat een lieverd is het toch! :Y)


    -

    Oeh, jou wolfshond id cuwl :'D


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    OMG, hoe cool is dat :D


    Life is hard and then we die

    coooooool :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hebben! ;H


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is echt veeet, dat hij zo slim is :'D