• dat je overdag geen inspiratie hebt? en 's avonds en 's morgens wel? heb ik wel. Dus dan probeer ik altijd midden in de nacht te schrijven. hebben jullie dat ook? en wanneer schrijven/bedenken jullie verhalen?(dance)


    look at Flixster.com

    neen, ja, neen. in mijn bed :'D (alles beantwoord?)

    Candlelight schreef:
    neen, ja, neen. in mijn bed :'D (alles beantwoord?)

    ja hoor ;)


    look at Flixster.com

    Meestal komt het 's avonds op, wanneer ik in bed lig x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Altijd als ik aan het eind van de dag ongelooflijk moe en eindelijk in mijn bed lig, krijg ik ineens heel veel inspiratie. Echt heel irritant.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Altijd als ik aan het eind van de dag ongelooflijk moe en eindelijk in mijn bed lig, krijg ik ineens heel veel inspiratie. Echt heel irritant.

    kijk, dat heb ik nou ook. das irritant he!


    look at Flixster.com

    Ik schrijf meestal nog een half uur, tot een uur, als ik in mijn bed lig. En of wel krijg ik mijn ideeën terwijl ik naar de tv kijk, of als ik een boek lees. Of als ik een droom gehad heb. En soms ook als ik gewoon nadenk x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bij mij is dat heel afwisselend, maar ik zet wel altijd muziek op (:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2010 - 21:30 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Heb ik ook hoor ;)

    Ik doe dat altijd in m'n bed haha, dan denk ik waar over ik ga schrijven en dan weet ik ook hoe het eind afloopt :'D


    You can run but not hide

    Soms. Meestal heb ik een ingeving op school in de les. Had ik laatst ook, toen móest ik het opschrijven. Maar guess what? Het was een twincest verhaal, en vrienden van mijn pakten het af en gingen het lezen. En toen stond ik voor schut want mijn docent natuurkunde heeft het ook gelezen..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zet altijd muziek aan om in de stemming te komen.
    Als het verdrietig moet zijn zet ik verdrietige muziek op, enz.

    Werkt goed ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    xTWINNIES schreef:
    Ik schrijf meestal nog een half uur, tot een uur, als ik in mijn bed lig. En of wel krijg ik mijn ideeën terwijl ik naar de tv kijk, of als ik een boek lees. Of als ik een droom gehad heb. En soms ook als ik gewoon nadenk x)

    dat heb ik ook wel. dat ik dan iets op de tv zie, dan krijg ik inspiratie


    look at Flixster.com

    Strychnine schreef:
    Soms. Meestal heb ik een ingeving op school in de les. Had ik laatst ook, toen móest ik het opschrijven. Maar guess what? Het was een twincest verhaal, en vrienden van mijn pakten het af en gingen het lezen. En toen stond ik voor schut want mijn docent natuurkunde heeft het ook gelezen..

    oh,,! hardop voor de klas??


    look at Flixster.com