• Wie heeft er een keer zoveel gegeten dat je haast niet meer op kan staan?

    Ik dus(A).. Het begon dus allemaal dat mijn vriend en ik irischeque's hadden gewonnen/gekregen. En die kon je dus ook uitgeven in de V&D dus wij besloten lekker in ''La place'' onze bonnen op te maken door lekker te eten. En ik ben nog nooit zo vol geweest_O_
    PS: Het was wel een reuze gezellige avond trouwens=D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2010 - 19:58 ]

    Lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn maag is een zwart gat.

    Eten is lekker, kan er niet genoeg van krijgen. En al helemaal bij La Place, broodjes, taart..
    Serieus, ik krijg straks een vreetbui.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    Eten is lekker, kan er niet genoeg van krijgen. En al helemaal bij La Place, broodjes, taart..
    Serieus, ik krijg straks een vreetbui.
    (lol)

    Eloquent schreef:
    Eten is lekker, kan er niet genoeg van krijgen. En al helemaal bij La Place, broodjes, taart..
    Serieus, ik krijg straks een vreetbui.

    Ik krijg nu weer honger door jou :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Leeukk =]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Zaitsev schreef:
    Lol.

    Whahaah&lekkerr.nee zo vol heb ik nog nooit gezeten xD


    ailoveejoee.

    Rosebeat schreef:
    (...)
    Ik krijg nu weer honger door jou :Y)

    Hahaha. Ik had laatst een verjaardag, en toen hadden ze 4 rondes bittergarnituur met allerlei soorten dingen. De vriend van een nicht van mij en ik gingen alles opeten, gnagna.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ''La place'' is dat in de stad van den-helder?? daar heb je een la place :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.