• is dat de Joepie m'n naam verkeerd schrijft o_O AAAAAAAAH moet je me drom interviewen,fotoshoot doen,mailen en dan nog m'n naam verkeerd schrijven?:|
    SéabelSaébel!

    Ja, ik sta in Joepie; als de Vlaamse GeorgListingLookALike ;-)

    XxtomfreakskexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Je naam is ook moeilijk :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat zijn het toch sukkels.
    Ik vind dat je dat stuk online moet zetten
    (baby)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Rosebeat schreef:
    Je naam is ook moeilijk :x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik herkende je al :3 Maar die mensen van joepie hebben iets met namen verkeerd schrijven, eerst dachten ze dat Hanna Beths voornaam Beth was x'DDDDDDDDDDDDDDD


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Sukkels x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik wou speciaal een topic voor jou openen met scans ervan, maar je bent me voor aangezien de scanner raar doet. >.>


    Let the Night embrace you

    Plethora schreef:
    Ik wou speciaal een topic voor jou openen met scans ervan, maar je bent me voor aangezien de scanner raar doet. >.>

    nee doe maar hoor Ellen, ;-) wij kunnen niet scannen + ik vind het een hele eer dat je dat wou doen:Y)^^ dus..zou je het nog willen doen?:$

    @others
    danke van me te herkenne xd, najah eigenlijk danke..als jullie me herkenne,herkenne jullie me punt uit o_O & ff ja m'n naam is mss wel moeilijk maar toch als ik in de krant stond had ik er op gehamerd hoe m'n naam moest geschreve worden!..Nu voor Joepie had ik het niet gedaan..& ja dan bekom je dus een verkeerde naam -- *rolt met ogen*
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik zou ze aanklagen xD en dan 5 milioen eisen :P


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?

    muzieknerd schreef:
    Ik zou ze aanklagen xD en dan 5 milioen eisen :P

    10miljoen:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Cool, ik heb de Joepie nog niet gelezen, maar ik ga je interview wel zeker lezen als ik 'm heb. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Al goed dat ik zei dat je erin stond ;D


    I need you like a heart needs a beat

    Scan eens in ;D

    Rewind schreef:
    Al goed dat ik zei dat je erin stond ;D

    Ja anders wist ik het zelf niet?ö whaha omg lolz xD
    nah gelukkig had die journaliste me een week op voorhand gestuurd dat het erin kwam x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    UNCOMMON schreef:
    Scan eens in ;D

    heb het aan Plethora gevraagd ik kan niet scannen:SXx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....