• Hebben jullie er al van gehoord?
    Hij heeft niet alleen Shana en Kevin vermoord, maar ook Annick van Uytsel. Waarschijnlijk was ze een "toevallig" slachtoffer!
    Zo'n monsters sorry dat ik het zeg zouden de doodstraf mogen krijgen! Net zoals Dutroux!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Heee, ik heet ook Annick :)


    Life is hard and then we die

    Is dat die Belgische leraar?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nid schreef:
    Is dat die Belgische leraar?

    Ja


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Echt gruwelijk. Maar scheen het niet dat hij in Maastricht had gewoond en daar ook onopgeloste moorden waren, waar ze hem mee linken nu?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    PUKKELxDING schreef:
    Heee, ik heet ook Annick :)

    Jij leeft nog, zij niet ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    In mijn dorp noemt blijkbaar ook zo iemand. Want in de krant stond: 'je zou maar Ronald Janssens heten' ofzoiets toch. En dan stond er een man van mijn dorp in. Dat vond ik wel een beetje grappig want dat wist ik niet. :X
    Maar nu naar hem, hij is grillig en ziek ofzo. 0o En hij heeft mogelijk nog meer moorden gepleegd en ik snap echt niet hoe hij gewoon nog zijn leven heeft kunnen leiden met een moord op zijn geweten. ><

    Unhearted schreef:
    In mijn dorp noemt blijkbaar ook zo iemand. Want in de krant stond: 'je zou maar Ronald Janssens heten' ofzoiets toch. En dan stond er een man van mijn dorp in. Dat vond ik wel een beetje grappig want dat wist ik niet. :X
    Maar nu naar hem, hij is grillig en ziek ofzo. 0o En hij heeft mogelijk nog meer moorden gepleegd en ik snap echt niet hoe hij gewoon nog zijn leven heeft kunnen leiden met een moord op zijn geweten. ><

    De "braafsten" zijn soms/meestal nog de ergsten


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Waar hebben jullie het eigenlijk over want ik weet niets van die moorden -is een Hollander-
    Iemand een link?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Waar hebben jullie het eigenlijk over want ik weet niets van die moorden -is een Hollander-
    Iemand een link?

    Iedere krantensite, ieder journaal heeft het erover. Hij heeft een koppeltje vermoord op nieuwjaar, en hij heeft bekend dat hij ook nog een ander meisje vermoord, gewoon omdaarom.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Iedere krantensite, ieder journaal heeft het erover. Hij heeft een koppeltje vermoord op nieuwjaar, en hij heeft bekend dat hij ook nog een ander meisje vermoord, gewoon omdaarom.
    Ooh, dat ene wat die huisarts ontdekt had ofzo?


    Life is hard and then we die

    Tranquillity schreef:
    Echt gruwelijk. Maar scheen het niet dat hij in Maastricht had gewoond en daar ook onopgeloste moorden waren, waar ze hem mee linken nu?

    Geen idee, daar heb ik nog niks over gehoord..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    De "braafsten" zijn soms/meestal nog de ergsten

    Inderdaad, zo blijkt.
    Maar die man zag ik echt niet aan om moord(en) te plegen. Als ik hem vergelijk met Dutroux. Dutroux zou ik daar qua uiterlijk echt voor aan hebben gezien, maar deze man echt niet.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ooh, dat ene wat die huisarts ontdekt had ofzo?

    Huisarts? Nee, ik denk van niet


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California