• mensen en hoe andere mensen over hun denken. :'DD
    Ja, het is best raar, maar ik interesseer me daar in. :Y) En ik weet ook van heel veel mensen hun naam, omdat ik die altijd onthoud x-x
    Net zoals hier op quizlet, terwijl hun mij niet kennen :9~
    Bijvoorbeeld; Manhattan en Rosebeat ;x
    oké, ik schaam me :'DD

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 20:23 ]


    All was well.

    Gha, ik vind dat altijd eng. Of nouja, ik word altijd helemaal paranoia als mensen mij "opnemen" of bekijken ofzo, omdat ik niet weet wat ze denken. x']


    everything, in time

    Ga psychologie studeren :Y)
    Maar ik heb eigenlijk hetzelfde als Desolate, ik kan het echt niet hebben als ik weet dat mensen over mij praten of denken. Heel stom x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Desolate schreef:
    Gha, ik vind dat altijd eng. Of nouja, ik word altijd helemaal paranoia als mensen mij "opnemen" of bekijken ofzo, omdat ik niet weet wat ze denken. x']

    jou onthoud ik ook door je ava en een topic dat je opende. :'DD


    All was well.

    Kingdom schreef:
    (...)
    jou onthoud ik ook door je ava en een topic dat je opende. :'DD


    Uh oh.
    Is dat goed?ö

    Enen, welk topic dan?(krul)


    everything, in time

    Bravery schreef:
    Ga psychologie studeren :Y)
    Maar ik heb eigenlijk hetzelfde als Desolate, ik kan het echt niet hebben als ik weet dat mensen over mij praten of denken. Heel stom x)

    ik ga pedagogie doen. :3


    All was well.

    Gheheh ik snap wel wat je bedoelt, maar ik snap niet hoe dat zo ontzettend interesant kan zijn dat het een (lichtelijke) obsessie word, kan me er weinig bij voorstellen :Y). Ik weet van de meeste users toch ook wel hun naam of meest/langst gebruikte gebruiktersnaam en meestel onthoud ik de plaatjes wel (krul).

    En idd zoals Barb zegt, ik vind iedereen eigenlijk heel interesant. Ik ben altijd heel benieuwd hoe de een op dit reageert en de ander op dat, etc. En hoe iedereen denkt over iets.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 20:28 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Desolate schreef:
    (...)

    Uh oh.
    Is dat goed?ö

    Enen, welk topic dan?(krul)

    Hmm, ik geloof over iemand dat verliefd op je was? Of een vriend van je ofzo :'DD


    All was well.

    Ik ken wel sommige bij naam maar dan moet ik toch ff spieken en denk ik: 'Ohja!'. ;D

    Haha, Enigma weet ik wel want die kun je niet missen met zoveel topics ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Hmm, ik geloof over iemand dat verliefd op je was? Of een vriend van je ofzo :'DD


    Juist..(:

    Voor zover ik weet, heb ik about jongens maar twee topics geopend. Één met een vriend, waarvan ik was overtuigd dat ik hem had vermoord (dmv mijn woorden dan, pleegde hij zelfmoord) en één dat er zo'n player op me was. Maar dat was gister. (:

    Wanneer ?

    AH NU WIL IK HET WETEN!(':


    everything, in time

    Cacharel schreef:
    Ik intresseer mij in iedereen, wat hij heeft, hoe hij denkt, hoe hij leeft, ik ben een echte mensenkenner.

    Indeed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik onthou ook goed namen, de echte namen dan.
    De username hier bv. die vergeet ik sneller.

    Cacharel schreef:
    Ik intresseer mij in iedereen, wat hij heeft, hoe hij denkt, hoe hij leeft, ik ben een echte mensenkenner.
    Ik mij ook. Behalve in mensen waar ik echt niets van moet weten =3


    Only losers can act the way you do

    Ferox schreef:
    (...)Ik mij ook. Behalve in mensen waar ik echt niets van moet weten =3

    Zelfs dan nog.

    Jaa dat heb ik ook. Ik onthoud ook allerlei namen van mensen hier, terwijl ze mij waarschijnlijk niet eens kennen, haha :'D

    Haha ik ken het ik heb het ook best wel haha x'D


    dream, dare, fly!