• Geweldig, ik ben meteen weer vrolijk! Ik rende zo net naar beneden, want de telefoon ging. Dus ik neem op, kan niet zien wie erop staat, omdat het donker was, dus ik neem op. Mijn oma. Mijn oma kan zo lekker blijven plakken, en verteld over dingen, waarvan je denkt 'Juist oma.' Ik breng dan wel keurig het respect op om te luisteren. Dus mijn oma vraagt naar mijn moeder, en mijn moeder zit net op de WC. Dus mijn moeder komt van de WC af, en ziet mij staan. Ik rol met mijn ogen, want mijn Oma kraamde weer onzin uit. Dus mijn moeder geeft mij heel droog een schouderklopje. Dus ik schiet heel hard in de lach, terwijl mijn oma dood serieus aan het praten was. Best zielig, maar ik kan mijn lach gewoon niet inhouden :X

    Dat komt me bekend voor.
    'MAM, OMA AAN DE TELEFOON!'
    Me moeder vet spastisch gebaren dat ze er niet is en dat ik maar met haar moet praten.
    'Eh, volgesmij is ze weg.'
    :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    haha :'D


    - hoi ;D

    Hahahaha. Dat heb ik ook, ik neem zelfs niet meer op als mijn oma belt, dan roep ik gelijk al één van mijn ouders. :')

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 17:27 ]


    Protège moi de mes désirs.