• http://www.quizlet.nl/stories/13323/manolos-amp-shopping/

    het is en soort chicklit.


    het gaat over de 20 jarige shopverslaafde Becky Brooklyn die op staadne voet woord ontslagen bij het beste internationale Glossy van de wereld.
    haar wereld stort helemaal in..en dan gebeurt er nog iets dat haar helemaal kapot maakt..
    Becky is het zat en besluit dat ze haar eigen Glossy begint in hartje New York hoe moeilijk kan dat zijn?


    hou je veel van mode? schoenen? of gewoon leuke meiden verhalen waar het utieindelijk toch alemaal om de liefde draait?
    dan zou ik het zeker lezen =']

    Gaaf. =] ik ga hem lezen.


    We can only learn to love by loving.

    Weetje, opzicht is het verhaal best goed en origineel, maar hoe je schrijft vind ik niet prettig lezen. Zonder hoofdletters, zonder leestekens, veel typefouten. Misschien als je daar iets aan doet dat dan meer mensen het leuker vinden om te lezen?
    Succes ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje, opzicht is het verhaal best goed en origineel, maar hoe je schrijft vind ik niet prettig lezen. Zonder hoofdletters, zonder leestekens, veel typefouten. Misschien als je daar iets aan doet dat dan meer mensen het leuker vinden om te lezen?
    Succes ^^
    dat wou ik net zeggen, ik heb hem net gelezen en ik erger me een klein beetje aan de fouten die erin staan.


    We can only learn to love by loving.

    srr ik ga er op letten.