• Mijn make-up zit alweer halverwege mijn gezicht nu ik dit aan het typen ben. Op school heb ik me nog ingehouden, maar nu ik weer thuis ben, is dat onmogelijk.

    Misschien dat sommige het al weten, maar ik zit momenteel in een ontzettende dip - je kan het al bijna depressie noemen. Ik heb een ontzettend negatief zelfbeeld en niks lijkt me meer te lukken.
    Zo ook met mijn beste vriendin, die me gewoon niet meer ziet staan. Ik ben in het verleden al ontezettend vaak gedumpt door mensen die ik echt als vriendinnen beschouwde. Sindsdien vind ik het ook erg moeilijk om nieuwe vriendinnen te maken. En nu ik mijn beste vriendin ook nog verlies, kan ik het gewoon niet meer aan. Ook andere vriendinnen lijken me op dit moment gewoon te vergeten. Het is nu ook gewoon zo dat ik geen zin heb om ze te vertellen wat me dwars zit, omdat het ze waarschijnlijk toch niets kan schelen en omdat ze - voor mijn gevoel - te ver weg van me staan. Ik kan nu alleen nog maar bij mijn ouders terecht.
    Ik twijfel gewoon heel erg aan mezelf. En op dit moment denk ik gewoon echt dat ik maar een mislukt mens ben. Ik heb er gewoon totaal geen zin meer in. Niks lijkt nog goed te gaan.
    Ben ik dan echt zo raar dat niemand me meer schijnt te mogen?

    Sorry, maar ik moest dit gewoon even kwijt. En aangezien mijn ouders er nu niet zijn, kan ik moeilijk naar een van mijn broers gaan om een knuffel - die ik nu best wel kan gebruiken.

    Ik word hier letterlijk ziek van en ik weet echt niet hoe lang ik dit nog trek voordat ik echt kapot ga...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik herken het wel een beetje...
    Misschien helpt het je om erover te schrijven? Een verhaal of een gedicht ofzo, dat werkt bij mij meestal wel.
    Of als je er met iemand verder over wil praten, ik bied me aan (:
    Veel sterkte!

    Dubbelpost =='

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 15:44 ]

    Meisje, ik wens je super veel sterkte, en je weet: je mag altijd naar me toe komen als er wat is. (flower)

    Heel veel sterkte. - geeft hug (want heeft er zelf stiekem ook wel eentje nodig) -

    Dan krijg je hierbij een virtuele knuffel van mij
    *knuffel*

    Heel veel sterkte. Geloof me, het gaat echt wel over! Het valt nu moeilijk te bevatten, maar dit is echt een fase. Daar moet je even doorheen. Veel praten erover, veel leuke dingen doen, lekker veel afleiding zoeken. Gewoon dingen gaan doen waar jij je goed bij voelt. Als je, je ouders precies vertelt hoe het zit, zijn zij vast wel bereid om je te helpen en echt meid, dan komt het helemaal goed.
    Tot die tijd, voel je niet schuldig om te huilen! Huilen is goed, anders blijf je het maar opkroppen en daar krijg je zo een pijn in je keel van.
    Sterkte!


    Life is hard and then we die

    Ik heb een vriendin die precies hetzelfde heeft.
    & toen zij ruzie kreeg met haar beste vriendin, werden zij en ik weer betere vriendinnen.
    Dus ga gewoon naar nog een andere vriendin, zodat zij je kan helpen & je kan begrijpen.
    Als je alles uitlegt, dan.

    x sterkte!


    Peace.