• Ik ga jullie mijn schooldag vertellen.(cat)
    Ja joh, wij hadden vandaag dus winterritueel. (cat)
    Dat houdt dus in twee lesuren, dus twee keer vijftig minuten, wandelen in de koude, in de sneeuw.
    Of ja, als je voor de 'babbelwandeling' had gekozen. Die had ik dus. (krul)
    Dat was naast het kanaal, en ik had schrik dat ik in het water ging vallen. (krul)
    Nou ja, het was iig heel erg koud en mijn sokken waren helemaal doorweekt.
    En het was dus niet leuk. De volgende keer neem ik de 'blotenvoetentocht' die is korter. :'D Maar dan moet je wel op je blote voeten in de sneeuw wandelen. :')
    Haha, en dan waren er ook leerlingen die voor de 'stilte wandeling' hadden gekozen, dus dan mocht je niets zeggen. (cat)
    Nou ja, het winterritueel was dus echt stom. ;o
    En ik heb waarschijnlijk een dikke onvoldoende voor chemie. Aangezien ik niet had gestudeerd. :'D
    En tijdens gym moest ik niet mee doen, dat vond ik wel leuk, ook al is de reden daartoe minder. Gekneusde ribben. En ik weet niet eens hoe ik dat heb klaar gespeeld. :'D
    Oja, en ik ben in de bus bijna gevallen door Elle. 8D

    Haha, en hoe was jou dag? (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Blotenvoetentocht lijkt me nogal pijnlijk met die sneeuw D:

    Mijn dag was doodsaai.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geweldig. Eerste 2 uren Basketbal met LO, derde uur studie, met test van Wiskunde (een buis, wss) het 4e uur Cultuurwetenschappen en daarna mochen we naar huis, omdat het te koud was


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Rosebeat schreef:
    Blotenvoetentocht lijkt me nogal pijnlijk met die sneeuw D:

    Mijn dag was doodsaai.

    Ja, de gene dat, dat hadden gedaan -en dat waren er best veel- zeiden dat het leek alsof je op naaldjes liep, maar als ze het niet meer leuk vonden mochten ze stoppen, en wij dus niet. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zoals altijd buiten die nieuwe leerling. En dan kies ik toch wel de babbelwandeling.En mijn verjaardag was ook vandaag,maar buiten dat is er niets speciaals.

    Etoile schreef:
    Zoals altijd buiten die nieuwe leerling. En dan kies ik toch wel de babbelwandeling.En mijn verjaardag was ook vandaag,maar buiten dat is er niets speciaals.


    Gelukkige verjaardag. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nouja over wandelingen gesproken. Ik wou op een super gave HIT gaan in Duitsland (de Deutschland Dropping Race, of de mission (in)possible of desnoods de HappyHike (HIT zijn heel veel kampen die door/voor scouting worden georganiseerd tijdens pasen). Maar nu mag een van de mensen waarmee ik ga echt ALLEEN maar naar de HIT's die in Alphen worden georganiseerd. En die zijn echt dood en doodsaai. De leukste is dan nog Pionieren, daarbij zat je zelf met palen en touw kabelbanen, bruggen, groepsschommels etc. in elkaar. Maar dat is niet genoeg actie voor mij :3
    Wat een gezeik :'D I'll shut up.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn dag was zoals alle maandagen, veel vertellingen over het weekend :'D


    Happiness hit her like a train on a track