• vind ik zelf. ik ben bezig met een verslag over eetstoornissen en ik vind mezelf best slim klinken op papier :
    Hulpverlening.

    Hulpverlening patiënten.
    Er zijn drie verschillende soorten behandelvormen voor een eetstoornis ; de klinische opname, dagbehandeling en ambulante(de hulpverlening komt naar je huis) hulpverlening. De keuze hiervoor ligt aan de behandelfase of aan hoe erg de stoornis is. Ook kan het bijvoorbeeld zijn dat je van een klinische opname naar een dagbehandeling gaat, als je bijna weer normaal functioneert.
    Therapie.
    De hulp die bij therapie krijgt kan bestaan uit; gesprekstherapie, gedragstherapie maar ook uit groeps- of gezinstherapie. Soms word er ook voor gekozen om alle therapieën in een te geven.
    Medicatie
    Bij anorexia worden ook wel eens kalmeringsmiddelen samen met psychotherapie aangeraden om de spanningen te verminderen, bij Boulimie kunnen antidepressiva soms mee werken aan de genezing, vaak hebben de ‘eetbuien’ van boulimie vaak te maken met de emoties van de patiënt. Helaas neemt antidepressiva niet het achterliggende probleem weg , de patiënt zal dit altijd blijven moeten in nemen. Voor welke behandeling ook gekozen wordt, op de 1e plaats moet het gewicht van de patiënt hersteld worden.

    JAJA
    :3
    klinkt best slim toch?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 18:34 ]


    We can only learn to love by loving.

    :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Slimmerd (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Doar heb ik ook een heel groot verslag over gemaakt, maar 't is goed hoor. De slimheid spat ervan af -niet sarcastisch. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nid schreef:
    Doar heb ik ook een heel groot verslag over gemaakt, maar 't is goed hoor. De slimheid spat ervan af -niet sarcastisch. (nerd)


    JEEH :3
    -voelt zich nu extreem slim-


    We can only learn to love by loving.

    Stiekem vind ik het ook nog best wel interessant :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Is het niet boulimia, met een A?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Obnoxious schreef:
    Is het niet boulimia, met een A?


    your eyes are like stars in the night.

    Obnoxious schreef:
    Is het niet boulimia, met een A?

    Het kan beide.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Obnoxious schreef:
    Is het niet boulimia, met een A?
    het kan allebei, idd

    @Rosie
    haha :3 gaaf


    We can only learn to love by loving.