• Haha, ik heb net de politie in mijn stad gebelt, omdat ik mijn maatschappelijke stage daar wil doen. Echt hoor, ik vond het best spannend om te bellen. Die vrouw was heel aardig, en ze zei dat ik moest mailen naar een bepaald adres. Heb ik dus gedaan, en ik wil heeel graag antwoord!
    WHIHIII
    Wie heeft er ook maatschappelijk stage, of gewoon een stage?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Leuk (: Ik zou stage willen lopen ergens met fotografie, nog nooit gedaan.

    Vett, ik zou ergens in de mode willen lopen. Maar jammer dat het niet kan.

    Maar btw, leuk voor je :D


    You can run but not hide

    Ik heb stage na de paasvakantie.
    Bij kindjes met zware epilepsie en een lichte handicap.

    Unhearted schreef:
    Ik heb stage na de paasvakantie.
    Bij kindjes met zware epilepsie en een lichte handicap.

    Dat wilde ik eerst ook doen, maar ik kwam erachter dat ik daar niet goed mee om kan gaan. Niet dat ik ze vies of raar vind of zo, ik weet gewoon niet hoe ik ze moet helpen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fuck...
    Ik heb pas 3,5 uur gedaan van de twintig :X
    Maar mijn maatschappelijke stage is gewoon nogal kut. Ik doe bij een jongerencentrum in mijn buurt, maar er is geen ruk aan en volgens mij moeten die mensen mij niet x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Eloquent schreef:
    (...)
    Dat wilde ik eerst ook doen, maar ik kwam erachter dat ik daar niet goed mee om kan gaan. Niet dat ik ze vies of raar vind of zo, ik weet gewoon niet hoe ik ze moet helpen.

    Bij mij hoort dat bij mijn richting, ik kan daar niet voor kiezen. Maar ik zie wel hoe het loopt, normaal moet het wel lukken.

    ik ontwerp folders(cool)


    look at Flixster.com

    Lijkt me leuk (:
    & Ik hoef dit jaar geen maatschappelijke stage meer omdat ik als leerlingmentor mee ging op kamp met 1e klassers. En dat mag je als stage gebruiken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    JetFire schreef:
    ik ontwerp folders(cool)

    vet coool!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    OverMyHead schreef:
    Fuck...
    Ik heb pas 3,5 uur gedaan van de twintig :X
    Maar mijn maatschappelijke stage is gewoon nogal kut. Ik doe bij een jongerencentrum in mijn buurt, maar er is geen ruk aan en volgens mij moeten die mensen mij niet x'D

    Tja.. Haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgend jaar pas. =)