• hee people (L)
    omdat ik jullie niet echt ken, drop ik mn probleme.
    mijn vader heeft op 5plaatsen kanker,
    en gaat over 3/4 maanden dood.
    ik doe net of het me nix kan schelen,
    maar ondertusse huil ik s'nachts.
    als mensen erover proberen te praten met mij,
    zeg ik dat ik weg mooet.
    ik wil nieet weglopen voor mn problemen,
    maar ik durf het nieet.
    als mn paa dood gaat, wil ik ook niet leven meer.
    hij heeft me opgevoet. en leerde me veel.
    ik kan er niet meer tegen, ik wil dood.
    papa ik zal je zo missen! (W) zonder jou ben ik nix.
    pleeas mensen iemand die mn vader levend kan houden.
    xxxx
    een kutvoelendmeisje.(huil)


    <33333

    Ik denk dat je dit eens aan je vader moet laten lezen. En ik denk dat hij vast wel weet dat het je heel erg veel kan schelen, als ouder en kind heb je eenmaal z'n band. Maar echt veel sterkte meid <3


    -

    Dat is erg :O
    Ik weet niet hoe je je voelt, maar ik zou gewoon vanalle leuke dingen doen met hem, maak foto's samen van jullie..
    En heb gewoon plezier..
    Ik snap dat je je kut voelt..
    Veel sterkte (flower)


    Stop wishing, Start doing..

    Dat lijkt me echt vreselijk. Ik kan je vader jammer genoeg niet in leven houden, en ik weet dat je ook weinig aan medelijden zult hebben. Eigenlijk weet ik ook niet echt wat ik hier op moet zeggen. Wat ik wel wil zeggen is dat je vooral geen domme dingen moet gaan doen, er zijn nog genoeg andere mensen die om je geven en je niet kwijtwillen. Echt heel veel sterkte.

    Ik krijg er zelf een traantje van.
    Zoals JustLikeYou zegt, ga samen leuke dingen doen, zéker foto's maken.
    Héél véél sterkte, meis. <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn vader had ook kanker.
    Ik zei nog toen ik klein was 'Papa, ik ben bang dat je dood gaat'. Hij zei daarop dat hij niet dood zou gaan.
    Enige tijd daarna is hij toch overleden.
    Ik vind dat je een beetje overdrijft, met dat je niet meer verder wilt leven. Ik snap dat het een enorme klap is voor je, maar je moet verder. Denk desnoods dat je voor hem leeft, en niet voor jezelf en dat je hem daarmee een soort van plezier doet.
    Heel veel sterkte, met vragen of ander kan je altijd bij me komen


    your eyes are like stars in the night.

    Dit was btw niet aanvallend bedoelt..^^


    your eyes are like stars in the night.

    Zoveel mogelijk herinneringen met je vader maken.
    Sterkte
    (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fragile schreef:
    Dat lijkt me echt vreselijk. Ik kan je vader jammer genoeg niet in leven houden, en ik weet dat je ook weinig aan medelijden zult hebben. Eigenlijk weet ik ook niet echt wat ik hier op moet zeggen. Wat ik wel wil zeggen is dat je vooral geen domme dingen moet gaan doen, er zijn nog genoeg andere mensen die om je geven en je niet kwijtwillen. Echt heel veel sterkte.


    None but ourselves can free our minds.

    Héél veel sterkte, ohmygosh. Het moet echt niet meevallen voor je... (flower)

    Ach arm meisje. <3 Het spijt me vreselijk voor je! Net zoals iedereen hier, weet ik niet wat ik moet zeggen.
    Ik kan je alleen enorm veel sterkte toe wensen! En ik hoop dat je gauw iemand in vertrouwen durft te nemen, en anders mag je ook altijd met mij komen praten. <3
    En onthoud, hoe 'ver weg' mensen soms ook lijken, ze zitten altijd in je hart.

    God bless you and your father. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik vind het echt vreselijk voor je. Iemand verliezen waarvan je zoveel houdt... Zelf ben ik nog nooit iemand verloren, maar ik kan me wel indenken hoe je je voelt. Doe alsjeblieft geen domme dingen, je vader zou willen dat je iets maakt van je leven, ook zonder hem, zodat hij trots op je kan zijn. En ik ben er zeker van dat je moeder het niet zo aankunnen als ze én haar man én haar dochter zou verliezen.
    Nogmaals, héél veel sterkte, je kan altijd bij me terecht.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik zou het aan je vader vertellen, dat je wél van hem houdt, en dat je niet wil dat hij doodgaat.
    Ik vind dit echt moeilijk om raad enzo te geven, want ik heb zelf nog nooit in zo'n situatie gezeten. Ik zou -zoals hierboven vermeld- genieten van de tijd die je nog met je vader kunt doorbrengen. Ga samen leuke dingen doen, haal herinneringen op, maak foto's...
    En voor de rest, ik denk dat ik uit de naam van alle Q'ers spreek als ik zeg dat iedereen er voor je is (:
    Iedereen op Q zal naar je willen luisteren en je proberen te troosten.
    Heel veel sterkte! <3


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zou, zoals velen hier zeggen, dit aan je vader laten lezen of er in ieder geval met hem over praten. En misschien kun je eens met je beste vriendin erover praten, want beste vriendinnen kun je altijd wel vertrouwen en zijn er altijd voor je. Maar weglopen heeft inderdaad geen zin, want vroeg of laat komt het toch helaas. Maar opgeven heeft ook geen zin, dat zou je vader ook niet willen, als hij het weet.
    En zoals er ook al meer gezegd is, ga leuke dingen met je vader doen, geniet van de tijd zolang het nog kan <3
    En als je echt met iemand wil praten mag je me altijd een pb sturen als je dat zou willen.. <3 ook al ken jij mij niet en ik jou niet, ik zal zeker naar je luisteren en je proberen raad te geven.. (:
    heel erg veel sterkte <3(flower)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Fragile schreef:
    Dat lijkt me echt vreselijk. Ik kan je vader jammer genoeg niet in leven houden, en ik weet dat je ook weinig aan medelijden zult hebben. Eigenlijk weet ik ook niet echt wat ik hier op moet zeggen. Wat ik wel wil zeggen is dat je vooral geen domme dingen moet gaan doen, er zijn nog genoeg andere mensen die om je geven en je niet kwijtwillen. Echt heel veel sterkte.

    Wat erg! Ö
    Echt heel erg veel sterkte!
    Ik zou hem echt laten weten hoe erg je hem gaat missen en dat hij heel erg veel voor je betekent!
    En als je toch nog wilt praten mag je me altijd pb'en, ookal ken je me misschien niet goed ik wil je wel helpen of zodat je je gevoelens ergens kwijt kan!


    dream, dare, fly!