• Gha, topic bui hier. (:

    Maar aangezien ik dat topic zag met Pijnlijke Dood. Dacht ik; 'Wat zouden ze nu een dómme dood vinden?'

    Ik vind het dom, wanneer je sterft omdat je bent gestikt in je eigen speeksel. (':


    everything, in time

    mijn hersens kunnen niets bedenken =3

    IK HEB EEN GOEDE!
    Ik had 'n keer net het einde van de serie 1000 Ways to Die gezien en er was een vrouw die zichzelf met een wortel bevredigde ofzo en daardoor is ze dood gegaan :'D Haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    IK HEB EEN GOEDE!
    Ik had 'n keer net het einde van de serie 1000 Ways to Die gezien en er was een vrouw die zichzelf met een wortel bevredigde ofzo en daardoor is ze dood gegaan :'D Haha.

    hahha :'Dd
    sukkel =3

    Poseidon schreef:
    Stikken in sperma of menstruatie-bloed :"D


    Geniaal!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Door voetbalhooligans omdat je een T-shirt van de vijand volgens hun aan hebt.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik je eigen braaksel stikken, als je dronken bent en je slaapt -is ook echt gebeurt weet niet meer bij wie-


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik heb een zalig voorbeeld:

    Een man verliet om 3 a.m. licht-aangeschoten een bar. Op weg naar huis werd hij aangereden door een motor en brak zijn linkerarm. Ondanks dat, liep hij gewoon verder naar huis. Plotseling werd hij vanachteren door een knuppel op zijn achterhoofd geslagen. Met een lichte hersenschudding stond hij op en liep verder naar huis. Net toen hij zijn huis binnen wilde gaan, struikelde hij over de stoep en brak zijn beide benen.
    De volgende morgen werd de man dood terug gevonden voor zijn huis.
    Het wonderlijke is, dat de doodsoorzaak niet zijn vele verwondingen waren, maar goedkope alcohol.


    Die's geweldig he ;d


    Where there is a sea there are pirates...

    Poseidon schreef:
    Stikken in sperma of menstruatie-bloed :"D

    Sperma kan ik nog begrijpen, maar menstruatie-bloed? Gadver x'D


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    Ik heb een zalig voorbeeld:

    Een man verliet om 3 a.m. licht-aangeschoten een bar. Op weg naar huis werd hij aangereden door een motor en brak zijn linkerarm. Ondanks dat, liep hij gewoon verder naar huis. Plotseling werd hij vanachteren door een knuppel op zijn achterhoofd geslagen. Met een lichte hersenschudding stond hij op en liep verder naar huis. Net toen hij zijn huis binnen wilde gaan, struikelde hij over de stoep en brak zijn beide benen.
    De volgende morgen werd de man dood terug gevonden voor zijn huis.
    Het wonderlijke is, dat de doodsoorzaak niet zijn vele verwondingen waren, maar goedkope alcohol.


    Die's geweldig he ;d




    xD whahahazhahah OMG


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik vind die domme dood aanslag ergens dom xD
    Ze waren met 6 ofzo en ze wouden een bus laten ontploffen maar die bom was te vlug afgegaan en zij waren dood en omg ik moest daar mee lachen, nou ja eigen schuld..


    Stop wishing, Start doing..

    Een dood is niet "dom". Op welke wijze het dan ook gebeurt, het blijft erg.
    Het kan wel grappig zijn, maar het is onrespectloos tegenover de mensen waarbij wel een dierbaar iemand is overleden en misschien ook nog wel aan 1 van die oorzaken.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 22:05 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik wil de pret niet bederven, want opzich zijn sommige doods oorzaken echt grappig. Maar bij sommige mensen is een vriend/familie lid/kennis overleden op z'n 'domme manier'. Ik denk dat hun het niet echt leuk zouden vinden om hier te lezen dat de manier waarop hun dierbare overleden is, dom is.

    don't hit me pleasee


    -

    Strychnine schreef:
    Een dood is niet "dom". Op welke wijze het dan ook gebeurt, het blijft erg.

    Dat snappen we ook wel.


    your eyes are like stars in the night.

    Heel cliché uitglijden op een zeepje en dan je hoofd stoten x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat snappen we ook wel.


    Mooi zo.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny