• Kut msn !! --'

    Gisteren viel onze elektriciteit uit van ongeveer 17:45u. tot ongeveer 1 uur 's nachts. Heb ik dus al 2 leuke programma's gemist en niemand die het kon opnemen. --' Om 1 uur probeerde ik op internet te gaan en dat gaat niet. Oké, nu wel dus. Wil ik op msn gaan, en dan gaat dat niet. Ik kan op alle e-mail adressen behalve op de mijn !! O.o En ebuddy suckt daar ga ik niet eens op !!

    Weet iemand wat dat kan zijn want ik wordt kwaad van dat kut gedoe en ik snap niks van al die technologische kut brol !! :S


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    + alles duurt uren !! --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Srry ik kan je niet helpen :X


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat je op alle emailadressen kunt behalve op die van jezelf heeft niets met de elektriciteitsuitval te maken volgesmij.
    Maar ik weet niet hoe je het op moet lossen, sorry.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jeetje dat is kut! Maar ik ben niet technisch sorry. Vraag Rickjuh anders eens?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik had dat ook, nog altijd niet opgelost, ik heb nu gewoon een nieuw emailadres.


    Cowards die many times before their deaths.

    Rosebeat schreef:
    Dat je op alle emailadressen kunt behalve op die van jezelf heeft niets met de elektriciteitsuitval te maken volgesmij.
    Maar ik weet niet hoe je het op moet lossen, sorry.

    Papercut schreef:
    Jeetje dat is kut! Maar ik ben niet technisch sorry. Vraag Rickjuh anders eens?

    Hij is er niet nu ...
    En mijn stoeme broer zal mij wel niet willen helpen. --'
    Als het om zijn eigen laptop of msn gaat lost hij het op, maar voor zijn zusje? Nopes! Niks, geen hulp! De kutegoïst. Waarom heb ik hem een cadeau gekocht met kerstmis? =,= Dat verdiend die bosaap niet eens !!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Idiotique schreef:
    ik had dat ook, nog altijd niet opgelost, ik heb nu gewoon een nieuw emailadres.

    Omf, dat wil ik niet !! x_X


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je kunt die programma's op internet terugkijken, als het goed is.
    En voor dat msn; Dat had ik laatst ook.
    Maar ik heb werkelijk géén idee meer wat ik heb gedaan zodat ie het wel weer deed. ;x
    Gewoon wat heen en weer kutten of zo? 8D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Je kunt die programma's op internet terugkijken, als het goed is.
    En voor dat msn; Dat had ik laatst ook.
    Maar ik heb werkelijk géén idee meer wat ik heb gedaan zodat ie het wel weer deed. ;x
    Gewoon wat heen en weer kutten of zo? 8D

    Ik heb al zoveel gedaan maar niets werkt. =(
    Grrr, ik haat technologie !!

    Gisteren was ik trouwens kwaad op Thomas Ericson omdat hij elektriciteit zo ingewikkeld moest maken !! --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat met de emailadres heb ik ook gehad, heeft een paar dagen geduurd. Nu kan ik er gelukkig weer op!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik kan ook niet meer op msn. Ik moet mijn contactpersonenlijst van mijn pc wissen, maar ik kan hem nergens vinden. T_T


    Protège moi de mes désirs.

    Pon schreef:
    (...)
    Hij is er niet nu ...
    En mijn stoeme broer zal mij wel niet willen helpen. --'
    Als het om zijn eigen laptop of msn gaat lost hij het op, maar voor zijn zusje? Nopes! Niks, geen hulp! De kutegoïst. Waarom heb ik hem een cadeau gekocht met kerstmis? =,= Dat verdiend die bosaap niet eens !!

    Nauw, een beetje lief voor je broertje he! x'D
    voer hem zat, dan doet ie dat wel ^^
    ik zou het echt niet weten =O dwing hem, anders geen eten ofzo.. =D


    Keep calm and love Zayn Malik =)