• Ik heb de 21e stage dag en ik zou met een vriendin en haar moeder meegaan, maar dat gaat niet door dus nu moet ik met mijn moeder waarschijnlijk mee en zij wertk als verpleegkundige in het ziekenhuis op een darm/maag afdeling. Nou dat word lekker -kuch- ik heb echt geen zin er meer in, want ik heb echt áltidj ruzie met mijn moeder omdat onze karakters heel snel botsen en ik heb een hekel aan zieke mensen-ik vind dat echt dood eng, weet niet hoe ik me moet gedragen etc- en ik wil helemaal niet maar anders heb ik geen stage plek ;x


    We can only learn to love by loving.

    Kan je niet ergens anders een stageplek zoeken? Bij je tante of oom bijvoorbeeld?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 18:41 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Awh dat is rot.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rosebeat schreef:
    Kan je niet ergens anders een stageplek zoeken. Bij je tante of oom bijvoorbeeld?
    bij de ene oom mag ik niet mee, die werkt met drugsverslaafden enz. de andere zit de hele dag in de auto en ik ben wagenziek en de andere heeft een boerderij en dan moet ik er om 4 uur fz al zijn s'ochtends. Mijn tantes werken bijna allemaal niet en mijn nichten hebben allemaal domme baantjes ;x


    We can only learn to love by loving.

    Enigma schreef:
    (...) bij de ene oom mag ik niet mee, die werkt met drugsverslaafden enz. de andere zit de hele dag in de auto en ik ben wagenziek en de andere heeft een boerderij en dan moet ik er om 4 uur fz al zijn s'ochtends. Mijn tantes werken bijna allemaal niet en mijn nichten hebben allemaal domme baantjes ;x

    Dat is kut ;o
    En andere vrienden/vriendinnen ofzo?
    Ik zou gewoon zoveel mogelijk mensen aanspreken of je niet met hun meekunt.
    & anders sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Veel succes ;o


    Cowards die many times before their deaths.

    Nou, eh. Succes.


    your eyes are like stars in the night.