• Misschien vinden sommigen hier op quizlet dat ik ongelijk heb, maar ik vind het sneu dat tokiohotel de eerste plaats niet meer heeft en dat er constant op hun kop word gezeten van 'bill promoot anorexia, bill is gay blabla' en ik vind écht dat zij de eerste plaats meer dan verdienen, na het goeie album dat ze voor ons maakten. Dus wil ik vragen om even hier te klikken, en te stemmen voor Tokio Hotel in de dagtop 5. Thankya .


    Life begins at the end of your comfort zone

    Rosebeat schreef:
    Ik vind het niet sneu. Tokio Hotel kan niet altijd op 1 staan en niet iedereen is fan van ze.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb ook voor Tokio Hotel gestemd omdat ik ze bijna niet meer zie om Tmf,anders had ik op een andere gestemt :X


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    niks voor mij, die tokio hotel gasten.


    You like that huh bitch

    Ik vind hun muziek wel goed, maar ik vind dat ze lang genoeg op 1 hebben gestaan.
    Wie staat er trouwens nu op 1?


    - hoi ;D

    xSKITT schreef:
    Ik heb gestemd op Tokio Hotel ^^


    T O K I O H O T E L < 3

    ik heb gestemt op Timberland en Nelly Furtado (H)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik heb gestemd op Tokio Hotel.

    gestemd op tokio hotel<3

    xxx SSS'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sowwy, ik ga voor 30 seconds to mars (krul)


    I clicked my heels and wished for you.

    ik heb op ze gestemd (:


    I wish that I could say `we're forever together baby´

    damned ik stem immer als ik er op denk,maar staan ze niet meer op 1Ö? damned wist ik niet het is al veel te lang geleden dat ik het nog gcheckt hebt wie staat er op 1 dan? niemand is btr dan th!(H)
    Xx
    *gaat stemmen¨*


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Waarom zouden hun dan alleen maar het recht hebben om op nummer 1 te staan, al die andere bands maken toch ook albums.. Srry, ben het niet met je eens


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ach, ze kunnen niet altijd de beste zijn, er zijn meer goede bands. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    wtf sinds wnr moet je een account hbbn op tmf om te stemmn?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....