• Vandaag is het de laatste dag van de ‘Week van Respect’ op Quizlet. Deze week hebben we goed op het forum rondgekeken naar de users die ons ontzettend goed hebben ondersteund en geholpen. Bij deze een ontzettend groot Dank-je-wel aan de volgende users:

    - Shambhala
    - Genius
    - OverMyHead
    - Everlasting
    - Geke
    - Ladybird
    - 151209
    - Messias
    - Photographs
    - Sehnsucht

    De meeste van jullie zullen waarschijnlijk nog steeds vinden dat het niets heeft uitgemaakt en dat er geen verschil is. Maar soms helpt het om dieper te kijken dan enkel de oppervlakte. Er is deze week ontzettend veel veranderen en diegene die ons hebben ondersteund zijn we dan ook ontzettend dankbaar allemaal. Als je niet op het lijstje staat wil dat niet zeggen dat we je niet dankbaar zijn, deze mensen sprongen er enkel bovenop. Dus iedereen, nogmaals;Ontzettend bedankt voor jullie hulp en ondersteuning.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 11:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 jan 2010 - 13:06 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben veranderd van naam. =D Gheghe' Ik ben geen Hush meer ^^
    Maar waarom zou ik niet meehelpen? Ik was degene die het hardst riep[/dat is niet waar] dat quizlet saai was.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Eigelijk moet het elke week de week van respect zijn:Y)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Messias schreef:
    Ik ben veranderd van naam. =D Gheghe' Ik ben geen Hush meer ^^
    Maar waarom zou ik niet meehelpen? Ik was degene die het hardst riep[/dat is niet waar] dat quizlet saai was.

    Ik heb het ff verandert =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat is er veranderd dan?
    Ik merk er niets van (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    LadyBug schreef:
    (...)
    Ik heb het ff verandert =)

    Veeleisend type/. Gheghe' En er is wel wat veranderd alleen hebben mensen dat niet door gehad, onbewust zijn heel veel mensen toch wel met meer respect met elkaar omgegaan. Vind ik dan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rosebeat schreef:
    Wat is er veranderd dan?
    Ik merk er niets van (':

    Ik merk toch echt wel verandering, er is deze week een stuk minder ruzie gemaakt op het forum.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik sta er tussen maar in wat sprong ik er dan uit? Want voor zover ik weet heb ik toch niet echt iets speciaal gedaan...?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 12:06 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Volgens mij merk ik er gewoon niet zoveel van, omdat ik amper op quizlet heb gezeten deze week ;x.


    -

    Ik blijf er toch bij dat ik vind dat er niets veranderd is.


    None but ourselves can free our minds.

    smileforme schreef:
    Ik blijf er toch bij dat ik vind dat er niets veranderd is.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb er niet heel veel van gemerkt, maar ik was ook erg weinig op Q deze week xD
    Maar toch kan je zien dat er minder ruzie was dan normaal, en de meeste users toch een stuk aardiger dan normaal deden ^^
    Als iedereen zich nu gewoon altijd zo gedraagt als nu, is Quizlet veel leuker dan normaal;)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 12:23 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Meningen en dergelijke zijn inderdaad wel vriendelijker geformuleerd deze week, maar ik hoop dat het ook niet bij deze week stopt.

    Manhattan schreef:
    Meningen en dergelijke zijn inderdaad wel vriendelijker geformuleerd deze week, maar ik hoop dat het ook niet bij deze week stopt.


    Protège moi de mes désirs.

    D: Ik sta ertussen, lolz.
    Maar het was ook grote onzin in het begin van de week. -de discussie over Tara enzo- Vind ik nog steeds. Ook heb ik verder in de week geen ruzies meer gezien, gelukkig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Graag gedaan, ik wil gewoon een leuker Quizlet dan hoe het een week geleden was. En respect speelt daar een grote rol in, ik denk dat het deze week al goed verbeterd is. ;DD


    -