Bij het winkelcentrum hier is z'n fietsen stalling.En daar staat bijna de hele week z'n man.Die man die is echt heel lelijk en vet bah maar dat laten we even achterwegen ^^.Maar ik praat wel is tegne hem enzo want jah zo ben ik.Ik ben echt z'n goedsul x'D.Maar ik ging pas geleden pillen kopen en toen kwam ik geld tekort en die man vroeg dus hoeveel ik had dat bedrag gezegt en toen gaf hij me dat en toen zei hij in mijn oor heel eng "Je weet tog dat ik alles voor je over hep?".En hij slaat wel is ene arm over me heen.Maar vandaag moest ik make-up gaan kopen en toen kwam hij naar me toe gaf hij me drie zoennen op me wang voor gelukkig nieuwjaar O,O.Kijk dat mensen die je goed kent dat nou doen snap ik wel.Maar dat gaat tog echt te ver.en als ik weg loop dan kijkt hij me heel de weg na.En hij ging helemaal vertellen waar zijn huis en auto stonden zodat ik een keer langs kon komen.Ik bedoel dan ben je tog een pedo.Hij is iets van 40 of nog ouder en dan ga je zo doen bij een meisje van 14 jaar oud.Dan ben je tog ook niet goed wijs of ben ik nu gek?
You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.