• ik had een idee, ik weet niet of het was is, daarom vraag ik het aan jullie ^^

    Het verhaal gaat over een aantal meiden, die het allemaal met een beroemd persoon hebben, ze zijn bevriend geworden en besluiten samen op vakantie te gaan naar Australië, niet wetend dat daar iets zit. dat hun hele leven zal veranderen.

    De beroemde jongens verdwijnen een voor een, waar zullen ze zijn? En komen ze nog terug?, de meiden gaan dingen zien die er niet zijn, ze geven elkaar de schuld en dat maakt het alleen maar erger..Zal hun vriendschap sterk genoeg zijn om de jongens terug te vinden?.


    aantal vragen:
    1. Doen/niet doen?
    2. Origineel?
    3. iemand titel?
    4. welke beroemde personen?
    5. rollen verdelen?

    1. Doen/niet doen? Doen :')
    2. Origineel? Uhuu
    3. iemand titel? What if everyone disappears? HAHA xd omg, die slaat nergens op :') ik weet niets sorry
    4. welke beroemde personen? Maakt niet uit, als het maar geen Tokio Hotel, Cinema Bizarre of Jonas Brothers zijn
    5. rollen verdelen? Mag, moet niet

    ja, ja en jaa ! DOEN:D

    En rollen verdelen =D

    En welke mensen?

    Th, CB :X? i dunno ;)


    I solemny swear i am up to no good

    1. Doen/niet doen? Doen! ^^
    2. Origineel? ja.
    3. iemand titel? ben ik slecht in
    4. welke beroemde personen? Taylor Lautner, Alex Meraz, Kellan Lutz, Ryan Sheckler x'D
    5. rollen verdelen? ja, dan wil ik er ook een, want ie lijkt me leuk =D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 16:29 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    1. Doen/niet doen? ja doe maar.
    2. Origineel? Niet echt, al eens gelezen maar dan geen beroemde jongens erbij.
    3. iemand titel? They where there yesterday
    4. welke beroemde personen? Robert Pattinson is hier te volwassen voor dus neem maar Taylor lautner, Nick'Joe'of Kevin Jonas, Mitchell Musso, Chace Crawford
    5. rollen verdelen? Ehm, ik vind van wel maar dat ligt natuurlijk aan jou x