• hoi (cat)
    dit is mijn eerste toppic / disussie / roleplaygame of hoe dat ook genoemd wordt op deze site :3
    als deze dubbel is ( wat ik niet verwacht ), spijt het me zeer.
    hier kan je dus iemand uit TH spele, zoals bijvoorbeeld:

    - tom
    - bill
    - gustav
    - georg
    - david

    en al die andere.
    je kan ook de familie, vriende, huisdiere en al die shizzel spele.
    genoeg dinge om te spele voor iedereen dus.
    en btw ook de vriende kunnen gedspeeld worde.

    er mogen ook persoontjes verzonne worde :3
    (ofcourse mag dat x] )
    eerst vragen of je diegene mag spelen, de eerste die om diegene vraagt krijgt hem/haar.

    regels:

    - weet niet of 16+ en geweld enz hier wel mag dus als het op deze site mag mag het hier ookwel.
    - hou rekening met andere
    - geen ruzie om onzinnige dinge, want dan maak ik die ruzie effe af met een preek. ( en geloof me, dat wil je niet )

    melding voor TH-haters: als je het haat, en niks beters te doen heb dan hier zitte irritere, waarom klik je er dat op?

    we spele in verhaalvorm, dat is wat duidelijker, maar boek-vorm, en sterretjes-vorm mag ook.

    mijn persoon:

    http://2.bp.blogspot.com/_6n1Minlu1kA/SmzDretyQbI/AAAAAAAAKwI/OGZQTF4-9T8/s400/1.JPG
    http://4.bp.blogspot.com/_WDOOz0IAXLQ/Sv1HbGkcHnI/AAAAAAAAANQ/fafN14yHD-8/s320/tokiohotelpasta15.jpg


    dit is Tom.
    hij verbergd zijn emotie's vaak, vooral als bill bij hem in de buurt is.
    "een grote broer moet een voorbeeld zijn voor zijn kleinere broertje, hoe moeilijk dat soms ook is" houdt hij altijd in zijn gedachte.
    hij kan wel eens nogal non-chaland zijn, en vind dat hij niet verliefd kan worde.
    voor hem bestaad er geen ware liefde, en vind dat maar onzin.
    op school haalt hij alleen maar ongein uit bij de lerare.
    hij is alleen geïntresseerd in samy deluxe en graffitie, al durft hij dat zelf niet.
    bmx vind hij ook wel cool.
    verder is hij nogal eigewijs en koppig, en komt altijd wel uit probleme, althans, tot nu toe nog wel, maar toch zal er ooit wel iets zijn waar hij niks op weet.


    veel plezier ^^
    de leeftijd hoeft niet realistisch te zijn, dus het mag ook gewoon nog 17 jaar ofz.
    ik heb expres de leeftijd nog niet ingevuld bij tom, dat mag de speler van bill bepalen ;](A)(typing)(cool):P_O_xD

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 21:48 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 jan 2010 - 18:48 ]


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    xRuki schreef:
    ik blijf wat verdwaast staan.
    misschien? denk ik wat verbluft.
    ik probeer me weer te hervatte naar de chille tom, maar dat wil me niet echt lukken.

    Ik draai me als ik mijn haren weer heb gewassen om en Begin tom in te zepen.
    is er wat ? vraagt ik terwijl ik hem aandringend aankijkt


    I solemny swear i am up to no good

    ik hervat me snel weer
    'nein..' zeg ik, en ben nu weer zoals ik altijd ben.
    ik zet mijn o zo beroemde tom-smile op, die zo onschuldig mogelijk is.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    xRuki schreef:
    ik hervat me snel weer
    'nein..' zeg ik, en ben nu weer zoals ik altijd ben.
    ik zet mijn o zo beroemde tom-smile op, die zo onschuldig mogelijk is.


    ik zie tom grijnzen en kijk hem dan verdacht aan.
    Hmm okay zeg ik en zoen hem liefelijk op zijn lippen
    En knijp hem speels in zijn o zo heerlijke ass (A)


    I solemny swear i am up to no good

    TOMS BESTE VRIENDIN POV

    "Verdomme!" mompel ik zachtjes wanneer ik uit het bed val. Boven me hoor ik stil gegrinnik. "Alles goed liefje ?" vraagt Andreas, proberend zijn lach in te houden. Ik blaas de verloren pluk de hoogte in en kijk mijn vriendje met een pruillip aan. "Niet echt... ik heb pijn !" Al gouw steekt Andreas zijn handen uit. Ik neem ze aan en trek hem mee de grond op "Hell yeah !" hoor ik hem sarcastisch zuchten, waardoor ik in een lach bui schiet. Maar die bui wordt verstoord doordat ik zijn lippen op de mijne voel een kleine genotskreun kan ik niet onderdrukken. "Goede morgen prinses..." ik kan een grijns niet onderdrukken. Het fantastische moment moest verstoord worden NATUURLIJK! Ik kijk mijn gsm met een moordende blik aan en open het berichtje... "Lief, Bill vraagt of..."



    Is er eigenlijk een bepaalde lengte waaraan we ons moeten houden ? :-P


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    er is geen limiet

    en btw, het kan zijn dat ik eve niet reageer door sommige omstandighede



    ik kijk haar expres zielig aan, gewoon in de poging haar te late schrikke.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    ik kijk haar expres zielig aan, gewoon in de poging haar te late schrikke.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson