• Hee peoplee ^^
    een boy uit mn klas zit de hele tijd aan me.
    en die boy vind ik toevallug leeuk.
    hij zit de hele tijd naar me te kijken en dan zn tong over zn mond te doen enzoo xD.
    ik lag dan altijd fxcking haard. X]
    maar, ik weet niet zeker of hij mij ook leuk vind. iedereen zegt van wel. maar ik durf niet op hem af te stappe, hij is nogal wat op onze school snapje... en hij zit wel eens meer aan meisjes enzo. maar als ik op hem afstap, ben ik bang dat hij me uitlagt ofzoo, of het doorlult aan al die mensen die hij kent. Ik ben waarschijnlijk tog niet goedgenoeg.
    xx

    TIPS!


    <33333

    Als je die instelling hebt van 'Ik ben toch niet goed genoeg' zul je ook niet veel bereiken.
    Misschien is het toch maar slim om nog heel even te wachten óf gelijk op hem af te stappen.
    Succes


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Als je die instelling hebt van 'Ik ben toch niet goed genoeg' zul je ook niet veel bereiken.
    Misschien is het toch maar slim om nog heel even te wachten óf gelijk op hem af te stappen.
    Succes

    naja daar heb ik ook niet veel aan :3.
    ik durf nieet, en ik vraag gwn tiips.'
    x


    <33333

    TOMxGOIL schreef:
    (...)
    naja daar heb ik ook niet veel aan :3.
    ik durf nieet, en ik vraag gwn tiips.'
    x

    Dat is toch een tip?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat is toch een tip?

    nee'ik bedoel tips over hoe ik op hem af moet stappe kiend ^.^


    <33333

    Daar is er denk ik niet echt een tip voor?
    Praat met hem (op msn ofzo), en als je ziet dat hij dichter bij je groeit, zul je wel merken of hij je inderdaad ziet zitten of niet..


    You'll never dream alone. <3

    Sta recht, beweeg je benen-de ene voet voor de andere zodat je beweegt-, en ga zo zijn richting uit. (cat)
    Haha, nee, spreek hem gewoon aan en vraag of alles goed met hem is? Misschien eerst trachten hem beter te leren kennen en misschien dan..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Minority schreef:
    Daar is er denk ik niet echt een tip voor?
    Praat met hem (op msn ofzo), en als je ziet dat hij dichter bij je groeit, zul je wel merken of hij je inderdaad ziet zitten of niet..

    Dankje! ik ga anders gewoon veel met hm prate enzo? en miss nog wat tips hoe ik dat aan moet pakke ofzeu? ^^ ik ga op msn probere en in RL ofcourse.
    x


    <33333

    TOMxGOIL schreef:
    (...)
    nee'ik bedoel tips over hoe ik op hem af moet stappe kiend ^.^

    Oke, staat er een beetje onduidelijk in, vind ik.


    your eyes are like stars in the night.

    Saviour schreef:
    Sta recht, beweeg je benen-de ene voet voor de andere zodat je beweegt-, en ga zo zijn richting uit. (cat)
    Haha, nee, spreek hem gewoon aan en vraag of alles goed met hem is? Misschien eerst trachten hem beter te leren kennen en misschien dan..


    <33333

    Saviour schreef:
    Sta recht, beweeg je benen-de ene voet voor de andere zodat je beweegt-, en ga zo zijn richting uit. (cat)
    Haha, nee, spreek hem gewoon aan en vraag of alles goed met hem is? Misschien eerst trachten hem beter te leren kennen en misschien dan..


    ik praat wel met m'
    maar niet over dat duss.
    hij vind me lekker ofzeu
    maar ik weet niet ik ben altijd al n mietje geweest :3


    <33333

    TOMxGOIL schreef:
    (...)

    ik praat wel met m'
    maar niet over dat duss.
    hij vind me lekker ofzeu
    maar ik weet niet ik ben altijd al n mietje geweest :3


    Misschien eens vragen of'ie verliefd is? :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ehm naja, als ik het zo lees heb ik het idee dat hij het meer voor de lust zou doen.


    Life is hard and then we die

    nou ...
    hij doet ook aardig en je kan hm vertrouwe.
    hij weet veel van me. en hij lult nix door,
    als ik gwn alleen met hm ben, dan doet hij aardig op een niet sexsistische manier :3
    maar ik weet niet, ik denk voor hem alleen vriendschap gevoelens, voor mij meer dan dat..
    x


    <33333