• Mijn leerkracht T.O/Aarderijkskunde/Biologie zegt altijd eleciteit i.p.v elektriciteit. En daar lach ik haar stiekem altijd mee uit.

    Zijn er bij jou leerkrachten die dingen niet kunnen uitspreken? :'D


    Only losers can act the way you do

    Euhm, niet dat ik weet. ;d


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik zeg altijd shjarage inplaats van garage ;p
    of verdikkerd inplaats van verdikt
    van leerkrachten weet ik niet meteen iets..

    [ bericht aangepast op 7 jan 2010 - 20:54 ]


    -

    Ik had vorig jaar een leerkracht die de 'n' niet kon uitspreken, en ze gaf ook T.O. en we waren over het 'nul signaal' bezig :') Zei ze 'het lul signaal' :') En mijn leerkracht WW zegt altijd paralogram ipv parallellogram.

    Niet echt. Maar ik ben er van overtuigd dat mijn oude leekracht bio ooit orgasme ipv organisme zei. Al was ik wel de enige die dat gehoord had, maar oké.

    Ik kan het zo even niet bedenken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Ik kan het zo even niet bedenken.

    Mijn leraar AK zegt in plaats van Maxima Maximum, omdat het 'toch maar een persoon is'. Hij is wel cool.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Namen --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mijn geschiedenis leerkracht was eens een stukje aan het uitleggen over hoe vroeger die mensjes in boeren veranderden.. maar ik zweer echt dat ik hoeren had verstaan. ._.


    You'll never dream alone. <3

    Naja, niet bepaald 'uitspreken', maar mijn docent duits praat heel raar. Duits en Nederlands door elkaar. Echt weird =']


    Life is hard and then we die