• Ik ben Maandag en Dinsdag thuis gebleven van school, omdat ik geen zin had om te gaan, ik had ook toestemming van mijn ouders gekregen daarvoor.
    Kom ik vandaag op school aan, ga ik naar het secretariaat om mijn papier af te geven van mijn aanwezigheid. Zegt dat meisje achter de balie; "Joyce, ben je terug op school?" Dus ik knik eens. Zegt ze ineens; "Je bent persies nog niet helemaal genezen want je ziet er nog wat ziekjes uit!" En toen moest ik mijn lach inhouden omdat ik eigenlijk helemaal niet ziek was [a]'

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 17:32 ]

    Ja, dat kan. Als je bleek bent van nature, denken mensen nog al eens dat je ziek bent!;)

    Hahaha.
    Best chill van je ouders trouwens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Noah98 schreef:
    Ja, dat kan. Als je bleek bent van nature, denken mensen nog al eens dat je ziek bent!;)

    Hahah, is het toch een voordeel dat bleek zijn van nature..Dat ga ik nu gewoon telkens als smoes proberen te gebruiken XD

    Ik ging me een keer ziekmelden toen ik niet ziek was. Hoor je die vrouw ook: 'Je ziet er echt ziek uit meisje, ga maar snel naar huis.'
    Ik helemaal dubbel toen ik die kamer uitliep :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Noah98 schreef:
    Ja, dat kan. Als je bleek bent van nature, denken mensen nog al eens dat je ziek bent!;)


    hoor ik de hele tijd XD

    -ben namelijk heel bleek-

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 17:39 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.