• Het broertje van een goede vriendin van mij én klasgenote ligt in het ziekenhuis, alweer. Hij lijdt aan CF -een taaislijmziekte- en zijn longinhoud was alweer gedaald, dit maal was het nog maar 65. Ik vind het zó zielig voor hem, maar ook voor mijn vriendin. Ze is echt heel verdrietig en ze is nu helemaal down van 'als ik het kon, zou ik zijn ziekte overnemen.' Ik vind het echt zielig voor ze en ik baal echt heel erg, omdat hij max. maar 40 kan worden en hij dat waarschijnlijk neit eens kan halen als het zo doorgaat =[


    We can only learn to love by loving.

    Dat is echt treurig. Veel sterkte voor jou, je vriendin, haar broertje en haar familie..

    Arme jongen... Als je hem nog een keertje ziet, of je vriendin, wil je hem dan veel beterschap wensen??? Ookal ken ik hem niet. Hopen dat hij wel ouder dan 40 word.


    Death is a promise

    Dat is echt kut. =[ Sterkte.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Dat is echt kut. =[ Sterkte.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Geesz schreef:
    Dat is echt kut. =[ Sterkte.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat is echt zielig. Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is echt vreselijk. Een vriendin van mij heeft het ook. Heel veel sterkte aan je vriendin en natuurlijk aan dat jongetje.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is sneu, echt vreselijk. Veel strekte aan je vriendin en die jongen


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.