• Er waren daarjuist een paar aan de deur, die drie koningen kwamen zingen. En toen begon ik en mijn broer helemaal te lachen omdat het vrienden van mijn broer waren en ik die jongens ken van de voetbal.
    Dus die durfden al bijna niet meer te zingen, terwijl ik en mijn broer onze lach niet konden inhouden XD!
    Bij wie zijn er ook al komen zingen, of wie is het van plan het te gaan doen ?^^

    Is er vandaag dan wat speciaals?


    .

    Wat zijn de drie koningen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HAHAHHA.
    Ik zou me kapot gelachen hebben, en als iemand dat komt doen doe ik dat dus ook xd
    En nee, ik ga dat dus niet doen, hahahah xd

    Marilena schreef:
    Is er vandaag dan wat speciaals?

    Vandaag is drie koningen.(:

    ontopic; Nee, niet echt(:


    .

    BlackxRoses schreef:
    (...)
    Vandaag is drie koningen.(:
    ontopic; Nee, niet echt(:

    Wat is dat?


    .

    Rosebeat schreef:
    Wat zijn de drie koningen?


    die komen jesus geschenken brengen dacht ik >.>


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik ken het wel, maar wat word er eigenlijk gevierd? -dom-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Die drie koningen van bij de 'geboorte van Jezus' zo (zo heb ik het toch geleerd). Hier in België komen ze dan van deur tot deur om (meestal) geld te 'vragen'.En ik heb nooit zo gezongen,haha,wel genant voor die vrienden.

    xLittleGirlx schreef:
    (...)

    die komen jesus geschenken brengen dacht ik >.>

    Omg :')
    In ieder geval nog nooit van gehoord.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De drie koningen zijn figuren uit het verhaal van de geboorte van Jezus, ze kwamen hem geschenken brengen. Goud, wierook en mirre geloof ik. Op 6 januari komen kinderen verkleed als de 3 koningen aan de deur zingen, voor snoep of geld.


    All was well.

    Kingdom schreef:
    De drie koningen zijn figuren uit het verhaal van de geboorte van Jezus, ze kwamen hem geschenken brengen. Goud, wierook en mirre geloof ik. Op 6 januari komen kinderen verkleed als de 3 koningen aan de deur zingen, voor snoep of geld.


    jeej ik had het goed:P:P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik doe niet aan 3 koningen, waarom zijn het uberhaupt koningen, en niet koninginnen? Of 2 koningen en 1 koningin, of andersom. Laat maar zitten, ik draaf weer te ver door mijn mijn vrouwen emantipatie(of hoe je het ook schrijft). Maar goed 3 koningen wordt hier niet gevierd,gelukkig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik snap wel niet dat jullie de 3 koningen niet kennen? :'DD


    All was well.

    Wij hebben de taart al zondag opgegeten xD
    En mijn ma is wééral de koning ><


    VIP - Very Important Penguin

    Bij ons komen er geen kinderen langs de deur ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.