• 2009: Het Jaar van de Angst, vanavond op één (dus niet voor de mensen uit Nederland) om 20:45 tot en met 21:45.

    De wereld leeft in angst; echte of vermeende. De Mexicaanse griep is een pandemie. Terreur dreigt om elke hoek: van Pakistan tot Rusland, van Waziristan tot India en Irak. Onze crèches zijn onveilig en het land stond op springen. Kim De Gelder zaait onrust en morele paniek. Het was een bewogen jaar, 2009. Het jaar van de angst. Europa heeft een president. Herman van Rompuy verliet het Belgische zinkende schip. Leterme is terug. Obama krijgt het moeilijk om zijn beloftes waar te maken. Oorlogen blijven overal ter wereld woekeren. De financiële plaag tast de economie aan. Overal sneuvelen tienduizenden jobs. De Europese melkboeren beleven hun slechtste jaar ooit. De aarde warmt onverbiddelijk op. Wat doet de wereld er aan? De tijd tikt weg, maar de wereld draait door, met zijn eigen grote en kleine gebeurtenissen. En talloos veel iconen ontvielen ons: van Robert McNamara en Karel van Miert tot Lei Clijsters, Michael Jackson, Yasmine en Ramses Shaffy. 2009, jaar van angst en verlies. 50 minuten toptelevisie in de Film van het Jaar, met Angst als leidmotief en Obama als rode draad. Bron

    Ik heb nog naar het reclamefilmpje gezocht, maar ik vond het niet meteen. Dus als iemand me even wilt helpen? Ik ga het zeker kijken, het lijkt me cool. Zeker nadat ik dat filmpje had gezien. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 14:11 ]


    All was well.

    er gebeurt hier echt zoveel hé, en toch zijn we zo klein.


    Cowards die many times before their deaths.

    + ik weet geen reclamefilmpje.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik zou het best willen zien, maar dat gaat niet. [nl]

    Ja, ik zag het filmpje daarnet ook. En ik ga waarschijnlijk ook kijken (:


    Never run out of reasons to smile...

    Voor zo ver ik weet heb ik als Nederlander wel de Belgische zender één op mijn tv.

    En uhm.. ja er is veel gebeurd. Maar er gebeurt elk jaar toch wel veel?

    Ik ga het wel kijken, denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga niet kijken. Zo'n programma's maken mij depressief. :x


    Let the Night embrace you

    Krullerd schreef:
    Voor zo ver ik weet heb ik als Nederlander wel de Belgische zender één op mijn tv.

    En uhm.. ja er is veel gebeurd. Maar er gebeurt elk jaar toch wel veel?

    Ja man, maar de meeste hebben het niet voor zover ik weet? Misschien enkele wel en het is gewoon een programma hoor, ik weet heus wel dat er elk jaar dingen gebeuren :Y)


    All was well.

    Waarschijnlijk vergeet ik dat straks te kijken. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb dat ondertussen al in het school moeten bekijken. Zo langdradig. ;o


    We'll never be as young as we are tonight

    Krullerd schreef:
    Voor zo ver ik weet heb ik als Nederlander wel de Belgische zender één op mijn tv.

    En uhm.. ja er is veel gebeurd. Maar er gebeurt elk jaar toch wel veel?


    ja, maar niet zo extreem veel (;


    Cowards die many times before their deaths.

    Het is het jaar van de angst met de economische crisis... Zei mijn leerkracht Geschiedenis waarvan we nu kei hard de actua moeten volgen :-P


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    KJ schreef:
    Ik heb dat ondertussen al in het school moeten bekijken. Zo langdradig. ;o

    Nou, het lijkt me cool. Komt er zo'n man in voor die vast zit tussen de deuren van de metro? (cat)


    All was well.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Nou, het lijkt me cool. Komt er zo'n man in voor die vast zit tussen de deuren van de metro? (cat)

    een beeld van twee seconden ofzo.
    Maar het meeste gaat over Afganistan en Irak enzo.
    Dat gaat voor even maar als je er zolang heen moet kijken word je het echt bui. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Als eerste ben ik eigenlijk niet bang geweest? :') Dus 'Het jaar van de angst' vind ik toch wat ver gezocht :') Hadden ze even goed ook kunnen doen met Dutroux en zo.
    Als tweede ga ik er sowieso niet naar kijken, omdat het toch altijd hetzelfde is als dat ze in het nieuws laten zien. En ik kijk btw naar The Mentalist :9~

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 14:45 ]