• Jaman, dat hebben wij zaterdag op het werk. Dan moeten we alle producten gaan tellen in de vakken, ik kijk er nu al naar uit. Haha, ik moet ook nog eens tot tien uur 's avonds werken en ik begin pas om half acht. De hele dag vrij, yay!

    Eigenlijk vind ik die hele balansdag bullshit!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wouw de hele dag vrij^^
    das leuk, kun je vanalle leuke dingen gaan doen :Y)

    Succes met die balansdag bullshit!


    Your Butt is Mine!

    Lol, ik moest denken aan de balansdag van het voedingscentrum die mensen inlassen als ze teveel hebben gegeten :') My bad, sorry.

    Maar dat lijkt me echt een vreselijk rotwerk, zeg! Ze mogen je wel extra betalen dan vind ik. Sterkte alvast ._.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 22:29 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    dat heb ik ook gedaan bij een goede vriend ( hij heeft een dieren speciaal zaak) van me zus en haar mannetje.
    Ik dus samen met mijn zwager (de man van mij zus dus:P) En het was best wel leuk =D
    We waren met grote groep en we hebben nog gezellig gegeten en gedronken

    heb ook nog 80 euro verdient :O =D

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 19:19 ]


    I solemny swear i am up to no good

    lekker dan =[
    succes alvast! (nerd)

    Toen ik balansdag las dacht aan dat dieet, haha. Maar oké.
    Lijkt me dood saai.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bravery schreef:
    Lol, ik moest denken aan de balansdag van het voedingscentrum die mensen inlassen als ze teveel hebben gegeten :') My bad, sorry.

    Maar dat lijkt me echt een vreselijk rotwerk, zeg! Ze mogen je wel extra betalen dan vind ik. Sterkte alvast ._.

    Dacht ik ook aan hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.