• Ik wil ook! Ik wil ook! Ik wil ook! Met mijn prachtige zangstem - achum - + Check Alex 'gemeen' doen in het begin, haha, you douchebag. :Y)
    Omffggg n_n

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 18:54 ]

    Ik niet. =)

    Dazzled schreef:
    Ik niet. =)

    Neen? ;X

    Dat wil ik ook. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ooooook! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dazzled schreef:
    Ik niet. =)


    I live for the applause, you will die for it.

    Me likesss 8D Maar dan wil ik liever gewoon naast hun staan, ipv van te zingen sinds ik niet kan zingen :')

    Papercut schreef:
    Ik ooooook! :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Die gast het ik zijn band ding van opgezocht net. Klinkt wel goed :9~


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Dazzled schreef:
    Ik niet. =)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Dazzled schreef:
    Ik niet. =)

    :X

    Omg, ik wil daar ook staan. Alleen dan niet zingen, want dat kan ik niet. Maar ik zou er wel gewoon naast willen staan :9~

    Unhearted schreef:
    (...)
    :X

    Nu had ik toch wel van jou verwacht ....

    Candlelight schreef:
    (...)
    Nu had ik toch wel van jou verwacht ....

    Ik zou enkel op het podium gaan voor kiekeborstje eens z'n broek af te trekken ofzo en hem te spreken. :'D Maar niet om te zingen want dan loopt heel de zaal leeg en dat is vast niet de bedoeling?

    Heheh ja zou ik ook wel willen 8D
    Nou wie weet op 8/9 februari (nerd)
    no jk


    or am I? (cat)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ik zou enkel op het podium gaan voor kiekeborstje eens z'n broek af te trekken ofzo en hem te spreken. :'D Maar niet om te zingen want dan loopt heel de zaal leeg en dat is vast niet de bedoeling?

    Ik zou het omgekeerd doen? ;D Straks wil hij niet meer met je spreken. (cat) En dat is indd niet de bedoeling. Maar ik denk dat Alex dan wel algauw zou zeggen 'hé meid, hou je focking klep, het klinkt voor geen meter. je jaagt m'n fans weg.'