• Dat is een van mijn zinnetjes die hier op papier staan. Ik vind van mezelf dat ik iemand mag haten en dood mag wensen en doe dat dus ook op de leukste manier [/voor mezelf diegene komt het toch nooit te weten] Ik moet zeggen dat het heerlijk voelt. :Y) en nu vind ik dat jullie je ook zo goed mogen voelen, en ook eens moeten testen, bedenk maar iets leuks.

    Ik hoop dat jullie het kunnen accepteren, het is maar en grapje ik zou zo zeggen RESPECT.

    Bind en plastic zakje om je hoofd en stik voorzichtig.
    x.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 18:31 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Supervet! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Supervet! :'D

    Verzin is iets leuks :Y)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 18:36 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Respect man (cool)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ga naar de zee en kijk hoelang je je adem in kan houden, als het voor je ogen zwart wordt en je ziet luchtbelletjes opstijgen weet je je limiet.

    Mensen de dood toewensen is zo rustgevend.

    Ik ben juist over de ikhaat*-bui heen. Nu is het anders. Toen zal het beter hebben gelukt, maar ik ga mijn best doen. :Y)


    Only losers can act the way you do

    VoxPopuli schreef:
    Respect man (cool)

    BOX


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Verzin is iets leuks :Y)

    Uhm ik had er vroeger één voor een jongen uit mijn klas hij leek niet een wortel toen hadden we:
    Je vader denkt dat je een wortel bent en eet je op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Herman schreef:
    Ga naar de zee en kijk hoelang je je adem in kan houden, als het voor je ogen zwart wordt en je ziet luchtbelletjes opstijgen weet je je limiet.

    Mensen de dood toewensen is zo rustgevend.

    die is goed =x

    Als je vliegtuig neerstort zou je dan asjeblieft willen doodgaan, maar laat de andere mensen wel leven wil je?


    Cowards die many times before their deaths.

    Die van mij is kort maar krachtig: Sterf. En ja ik weet dat dat totaal niet lief is, maar ik ben stiekem ook niet lief vandaag :X


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsten dat mag niet van jezus.(N)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    of of; ga eens lekker in je bad zitten en droog je haar ondertussen met je haardroger, geef daarna je haardroger ook maar eens een bad, terwijl je er nog in zit.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    of of; ga eens lekker in je bad zitten en droog je haar ondertussen met je haardroger, geef daarna je haardroger ook maar eens een bad, terwijl je er nog in zit.

    Haha, -out-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Idiotique schreef:
    of of; ga eens lekker in je bad zitten en droog je haar ondertussen met je haardroger, geef daarna je haardroger ook maar eens een bad, terwijl je er nog in zit.

    hahaha :'DD
    geweldig _O_

    NenaKerner schreef:
    Die van mij is kort maar krachtig: Sterf. En ja ik weet dat dat totaal niet lief is, maar ik ben stiekem ook niet lief vandaag :X

    Dat zeg ik altijd :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.