• Is lekker. Terwijl velen dat walgelijk vind wanneer ik dat eet.
    Nog iemand die het graag eet? Want ik wil mijn moeder laten weten dat het dus niet walgelijk is x')

    Varkensgehakt moet je niet rauw eten hoor, kun je heel erg ziek van worden :\!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Iewl . Oo. Ik zag het net op het aanrecht liggen en ik moest bijna kotse 0o


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Rauw gehakt? Dat heb ik nog nooit gegeten, dus ik kan je mamsol ook niet overtuigen. ;x


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Niet doen,rauw vlees(zoals gehakt niet voor op brood) is niet goed voor je,en gehakt zeker niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NenaKerner schreef:
    Varkensgehakt moet je niet rauw eten hoor, kun je heel erg ziek van worden :\!!

    Oké, dat wist ik dus echt niet x')
    Hoe is het nu eigenlijk nog gegaan met de trein en je paspoort? -moest er ineens aan denken toen ik in de trein zat naar nederland XD-

    Bewijzen? Dan moet je nog goed zoeken, ik hou er absoluut niet van rauw vlees. Laat staan dat ik het ooit geproefd heb.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb eens gehoord - weet niet of het waar is - dat je wormpjes krijgt van rauw gehakt. Wel alleen als je er heeeeeeel erg veeeeel van eet. Zo gewoon niet. ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind dat echt lekker ;x


    Only losers can act the way you do

    NenaKerner schreef:
    Varkensgehakt moet je niet rauw eten hoor, kun je heel erg ziek van worden :\!!
    Hoezo? ö


    Only losers can act the way you do

    Oh my, dat is zó lekker! :9~


    Let the Night embrace you

    151209 schreef:
    (...)Hoezo? ö
    Omdat daar een of andere stof in zit met hele slechte bacterieën en stuff. -doet koksopleiding- maar ik proef dat ook altijd voor, anders weet je toch niet of je het gehakt goed op smaak gemaakt hebt, maar dat zegt men altijd tegen mij -zowat alle leerkrachten (cat)-

    @Joyce. Nou ghehe dankje dat je vraagt. Paspoort nog steeds niet boven water en nieuwe ov word eind deze week bij mij thuis verwacht. Dus ik kan wel weer voor niks met openbaar vervoer vanaf aan het einde van de week.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 17:50 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    HIHIH!!
    ik at dat vroeger altijd maar nu moet ik bijna kotsen als ik er aan denk

    BTW
    ik deed er altijd een beetje peper op.


    To The Stars Through Adversity

    Ja, zo lekker ;o
    op een boterham, haha.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Weet je hoe slecht dat is?! =O
    En het lijkt me ook helemaal niet lekker x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    IEWOL. Een jongen bij ons op scouting deed dat ook en die is niet bepaald 100%. X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.