• Mijn vader en ik hebben weer eens ruzie, het probleem, volgens hem zit ik te vaak en te lang achter de computer, wat opzich wel kan kloppen, maar hij heeft mij mijn eigen laptop gegeven. MAar oke daar gaat het niet op, nou zit hij te dreigen dat hij er iets op gaat zetten waardoor, als ik en uur achter de computer zit, leuke sites en msn worden afgesloten waardoor ik alleen nog maar voor school erachter kan, en nou is mijn vraag bestaat dit of is hij gewoon weer eens aan het dreigen.?
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet niet, maar mijn vader dreigt dat ook. Maar die kan niet eens de aanknop vinden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Volgens mij wel? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Volgens mij kan dat wel jah, dat hij bepaalde sites blokkeert. Maar ik weet niet of dat ook rond een bepaald tijdstip kan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kan dat? .____.
    Niet mijn ouders vertellen dan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat bestaat.
    Maar wow, als je nog maar een ùùr leuke dingen kan doen..


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ja mijn vader wordt ook snel boos terwijl hij niet eens weet wat ik aant doen ben. Kijk ik vind dat ik als ik anime kijk niet echt achter de pc zit maar tv kijk. Maar dat vind hij onzin blablabla


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    LadyBug schreef:
    Volgens mij kan dat wel jah, dat hij bepaalde sites blokkeert. Maar ik weet niet of dat ook rond een bepaald tijdstip kan.
    Je kunt sites blokkeren en je kunt een slot op de laptop zetten. Maar daarvoor moet hij het wel eerst op jou laptop zelf instellen :\. Dus hoppa ander wachtwoord aanmaken:Y)!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk wel dat het mogelijk is. Probeer anders eens op google te zoeken op bepaalde zoektags, bijv. 'timer block sites' of iets dergelijks.
    En ook als hij dat probeert, dan kun je in je tijd op internet gauw een manier zoeken om dat programma te omzeilen. Denk ik :x


    No growth of the heart is ever a waste

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Je kunt sites blokkeren en je kunt een slot op de laptop zetten. Maar daarvoor moet hij het wel eerst op jou laptop zelf instellen :\. Dus hoppa ander wachtwoord aanmaken:Y)!!

    Hij weet mijn wachtwoord sowieso niet, dus ik snap niet hoe hij dat wil fixen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 17:23 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.