• Wij hadden het 6de uur dus inval dus wij zo tegen de hele klas van : ja als we nou allemaal niet heen gaan? Nou iedereen had dus ja gezegd van ja we gaan niet heen. Toen was de pauze afgelopen waren er nog maar ee nstuk of 12 van de 30 die niet gingen. o.o nou wij dus mooi naar de c1000 en alles komen we terug in de volgende les heeft iemand ons dus dik verlult! Sorry maar daar kan ik echt niet tegen. ;x

when words fail, music speaks.

Luctus schreef:
    (...)
    Ik heb nooit gezegt dat ik goed ben,ik zie dat ik normaal Nederelands praat.
    Ik ben dislectiesch,ik kan hier niets aan doen.
    Nu ineens heelveel meer spelfouten? hahaha.

Luctus schreef:
    (...)
    Ik heb nooit gezegt dat ik goed ben,ik zie dat ik normaal Nederelands praat.
    Ik ben dislectiesch,ik kan hier niets aan doen.

Dat wist ik niet, sorry van mijn 'kut'opmerking. Ik bedoelde het echt niet boos of gemeen hoor.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Sentiment schreef:
    (...)

Dat wist ik niet, sorry van mijn 'kut'opmerking. Ik bedoelde het echt niet boos of gemeen hoor.

Geef niet,het was niet tegen jouw bedoelt.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Nu ineens heelveel meer spelfouten? hahaha.

Je zinkt nu nog lager.
    Iedereen maakt wel eens een foutje. en zij kan daar niets aan doen niemand trouwens. dus in jouw geval
    als je niet aardigs kan zeggen zeg dan beter niets
    en begin nu niet ja jullie waren niet aardig. dat was niet zo .we gaven gewoon onze mening over het onderwerp in het algemeen niet gelijk persoonlijk opvatten.

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Luctus schreef:
    (...)
    Geef niet,het was niet tegen jouw bedoelt.

Okay. :')

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Immortal schreef:
    (...)
    hoezo hun schuld?
    Is het hun schuld dat ze willen leren?
    Is het hun schuld dat ze goede punten willen?
    Is het hun schuld dat ze de leerplicht ambtenaar niet op hun kop willen hebben?
    Sorry hoor maar hun doen niets fout.
    En hun hebben gewoon ingezien dat het fout was ook al hebben ze tegen jullie wat anders gezegd.

:'D, sorry.
    Het is wel hun schuld dat ze liegen,
    Het is wel hun schuld dat ze zich niet houden aan wat ze zeggen,
    Het is wel hun schuld dat ze hun klas vernaaien.
    Als je een zwaar nutteloos lesje skipt heb je echt nog niet een heel rapport vol 1en ofzo hoor. Tegenwoordig is het helemaal zo raar niet meer. Ze hadden gewoon moeten zeggen dat ze het niet wouden, en niet schijnheilig lopen te doen.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Misschien toch beter naar de les geweest.
    Najah misschien hadden ze gewoon moeten zeggen: 'We weten het niet'
    Ook al kwam jullie leerkracht er zeker en vast wel achter.

I need you like a heart needs a beat

Van dat hun was niet eens alleen tegen jouw.
    En hoezo opeens heel veel meer spelfouten?
    Behaleven dyslexie dan,ik weet nooit hoe ik dat moet schrijven(ook niet slim gedaan om het dyslexie te noemen).

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Immortal schreef:
    (...)
    Je zinkt nu nog lager.
    Iedereen maakt wel eens een foutje. en zij kan daar niets aan doen niemand trouwens. dus in jouw geval
    als je niet aardigs kan zeggen zeg dan beter niets
    en begin nu niet ja jullie waren niet aardig. dat was niet zo .we gaven gewoon onze mening over het onderwerp in het algemeen niet gelijk persoonlijk opvatten.
    Hahaha nou je zei het wel een beetje kut hoor. Like hun zijn genaaid ana het doen net als jullie 2 eigenlijk. Als het je niet boeit ga dan uit dit topic en ga een leven zoeken ofzo.

Luctus schreef:
    Van dat hun was niet eens alleen tegen jouw.
    En hoezo opeens heel veel meer spelfouten?
    Behaleven dyslexie dan,ik weet nooit hoe ik dat moet schrijven(ook niet slim gedaan om het dyslexie te noemen).
    Nu schrijf je het toch opeens wel goed? 7 je had wel meerdere.

Ladybird schreef:
    (...)
    :'D, sorry.
    Het is wel hun schuld dat ze liegen,
    Het is wel hun schuld dat ze zich niet houden aan wat ze zeggen,
    Het is wel hun schuld dat ze hun klas vernaaien.
    Als je een zwaar nutteloos lesje skipt heb je echt nog niet een heel rapport vol 1en ofzo hoor. Tegenwoordig is het helemaal zo raar niet meer. Ze hadden gewoon moeten zeggen dat ze het niet wouden, en niet schijnheilig lopen te doen.
    Met jou kan ik praten haha. :3

Photographs schreef:
    Misschien toch beter naar de les geweest.
    Najah misschien hadden ze gewoon moeten zeggen: 'We weten het niet'
    Ook al kwam jullie leerkracht er zeker en vast wel achter.
    Hij geeft inval dus hem boeit het niet.

ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Nu schrijf je het toch opeens wel goed? 7 je had wel meerdere.

Gekopieërt,welke waren het dan want ik zie er geen

[ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 17:25 ]

ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Met jou kan ik praten haha. :3

Jup, ik ben de spijbelexpert :3 Nja niet bepaald maar ik ben wel degene met de beste smoesjes :'D

Everything means nothing, if I ain't got you.

Al zou ik het zelf nooit doen,niet naar een les gaan.Vind ik het toch achterbaks van je klasgenoten om eerst te zeggen dat ze meegaan en uiteindelijk weer niet. ><

I need you like a heart needs a beat