• Wij hadden het 6de uur dus inval dus wij zo tegen de hele klas van : ja als we nou allemaal niet heen gaan? Nou iedereen had dus ja gezegd van ja we gaan niet heen. Toen was de pauze afgelopen waren er nog maar ee nstuk of 12 van de 30 die niet gingen. o.o nou wij dus mooi naar de c1000 en alles komen we terug in de volgende les heeft iemand ons dus dik verlult! Sorry maar daar kan ik echt niet tegen. ;x


    when words fail, music speaks.

    owja dat ken ik
    Dat is zo lekker he-.-

    Dan zegt iedereen van de klas dat die niet komen opdagen en dan komen ze wel en dan verneuken ze je gewoon vet hard-.-
    Echt irritant


    I solemny swear i am up to no good

    omg, dat is echt lullig. bij ons wordt ook wel gezegt dat ze ons dan gaan verlullen, maar dat gebeurd nooit. 't was zeker zo'n heilig boontje die altijd vooraan zit en bij de leraar slijmt? x;


    Destroy what destroys you.

    Dat herken ik ><


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wat dag je van gewoon naar de les gaan,dan heb je dit niet...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Die mensen zijn nog triester dan dat ze al konden zijn ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Eigen schuld zeg ik dan maar


    Queen of Hell is my name

    Dat is idd genaaid man, ik zou zó boos zijn.


    I'd rather go naked than wear fur.

    tiepmiep95 schreef:
    Eigen schuld zeg ik dan maar
    Nou het is best wel hun schuld want hun zouden allemaal niet heen gaan laten ze ons stikken.


    when words fail, music speaks.

    Luctus schreef:
    Wat dacht je van gewoon naar de les gaan,dan heb je dit niet...

    Sluit ik me bij aan.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Poseidon schreef:
    Die mensen zijn nog triester dan dat ze al konden zijn ;x


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Luctus schreef:
    Wat dag je van gewoon naar de les gaan,dan heb je dit niet...
    We zitten dan toch alleen maar de kloten, we doen nooit wat bij inval. Kan je net zo goed niet heen gaan.


    when words fail, music speaks.

    Das echt laag van die persoon. oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Nou het is best wel hun schuld want hun zouden allemaal niet heen gaan laten ze ons stikken.

    hoezo hun schuld?
    Is het hun schuld dat ze willen leren?
    Is het hun schuld dat ze goede punten willen?
    Is het hun schuld dat ze de leerplicht ambtenaar niet op hun kop willen hebben?
    Sorry hoor maar hun doen niets fout.
    En hun hebben gewoon ingezien dat het fout was ook al hebben ze tegen jullie wat anders gezegd.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 17:02 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    NIet hun maar zij

    Sorrie maar ik kan er niet tegen als ze hun zeggen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Immortal schreef:
    (...)
    hoezo hun schuld?
    Is het hun schuld dat ze willen leren?
    Is het hun schuld dat ze goede punten willen?
    Is het hun schuld dat ze de leerplicht ambtenaar niet op hun kop willen hebben?
    Sorry hoor maar hun doen niets fout.
    En hun hebben gewoon ingezien dat het fout was ook al hebben ze tegen jullie wat anders gezegd.

    Like, ze hebben hun klasgenoten verraden. Dat zij willen leren best, maar dan hoeven ze anderen nog niet te verraden.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 17:03 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3