Emo's,Goths&zoo? :'o
Dat 'normale' mensen ze haten..
-
31 juli 2008 - 20:5331 juli 2008 - 20:53
Weet ik het. Omdat ze anders zijn en die het niet uit kunnen staan??
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
31 juli 2008 - 20:54ik vind er helemaal niks erg aan,
iedereen heeft zen eigenstijl..|Stop stop stop talking that Blah blah blah|
31 juli 2008 - 20:5431 juli 2008 - 20:5431 juli 2008 - 20:55Tja Omdat ze er anders uitzien denken die mensen Ook dat ze anders Denken Ofso.Soals bij een gothic denken ze meteen aan demonen en geesten.Bij emo's aan zelf moord en snijden.Tja ik heb er ervaring mee. want bij mij gebreut dat Ook.
Ice-cream Rockt more than you x3
31 juli 2008 - 20:55omdat... geen flauw idee:|
Dat bedoel ik :x31 juli 2008 - 20:56Geen idee:o
zelf ben ik geen een van die stijlen en zogezegd redelijk 'normaal', maar heb niets tegen emos en zo, het zijn tog gewone mensen :o
alleen dragen ze andere kledij so what?
Dat betekent toch niet dat ze niet leuk zijn!If you had never come out of the blue, I would've stay
31 juli 2008 - 20:57Geen idee.
Ik denk dat die kinderen het liefst gewoon iedereen hetzelfde zouden willen hebben.we were young but we were blind.
31 juli 2008 - 20:58Geen idee:o
zelf ben ik geen een van die stijlen en zogezegd redelijk 'normaal', maar heb niets tegen emos en zo, het zijn tog gewone mensen :o
alleen dragen ze andere kledij so what?
Dat betekent toch niet dat ze niet leuk zijn!
Uhuh n_n' Ik vind ze juist aardiger dan 'normale' mensen zoals hun zichzelf noemen. Ze hebben niet zo'n eigendunk enzo :x31 juli 2008 - 20:58Ik vind er niks ergs aan.
Het zijn hele aardige mensen vind ik .
Alle stijlen vind ik wel kunnen behalve hardcore en van die huppels die echt geen eigen mening hebben enzo.In Italië tot en met 26 juli! :D
31 juli 2008 - 20:58Geen idee.
Ik denk dat die kinderen het liefst gewoon iedereen hetzelfde zouden willen hebben.
Een heel barbieleger willen ze zeker? :'o31 juli 2008 - 21:01(...)
Uhuh n_n' Ik vind ze juist aardiger dan 'normale' mensen zoals hun zichzelf noemen. Ze hebben niet zo'n eigendunk enzo :x
Hmm, dar heb ik eigenlijk nog nooit overnagedachtg x'D
nja ik en denkn komt dan vast ook niet goed x'D
Maar ik vind het in ieder geval belachelijk als men oordeel top uiterlijk ,mrjah das mijn mening dn
Eigenlijk kan je daar best wel gelijk in hebben, die hebben idd miss niet zon hogen eigedunk, omdat ze toch al van honderden mensen moetn horen van dat emo zijn enzo:oIf you had never come out of the blue, I would've stay
31 juli 2008 - 21:04(...)
Hmm, dar heb ik eigenlijk nog nooit overnagedachtg x'D
nja ik en denkn komt dan vast ook niet goed x'D
Maar ik vind het in ieder geval belachelijk als men oordeel top uiterlijk ,mrjah das mijn mening dn
Eigenlijk kan je daar best wel gelijk in hebben, die hebben idd miss niet zon hogen eigedunk, omdat ze toch al van honderden mensen moetn horen van dat emo zijn enzo:o
Jaa. daar word je zelfvertrouwen ook niet al te best van.31 juli 2008 - 21:05(...)
Een heel barbieleger willen ze zeker? :'o
Ja, daar zie ik ze wel voor aan. ¬¬we were young but we were blind.
31 juli 2008 - 21:06