Slecht ;x
Ik heb maar een paar uurtjes geslapen deze nacht en deze morgen moest ik 3 kwartier wachten in de kou omdat mijn bus te laat was dankzij dat heerlijke weer sarcasme en toen moest ik nog een presentatie gaan doen voor aadrijkskunde --'
Na school vond mijn bus het ook weer fijn om een kwartier te laat te komen waardoor ik weer bevroren was aangezien ik al te vroeg voor de bus was en dan heb ik mijn crush niet eens gezien.
En nu stop ik met zagen
Bovicide schreef: Slecht ;x
Ik heb maar een paar uurtjes geslapen deze nacht en deze morgen moest ik 3 kwartier wachten in de kou omdat mijn bus te laat was dankzij dat heerlijke weer sarcasme en toen moest ik nog een presentatie gaan doen voor aadrijkskunde --'
Na school vond mijn bus het ook weer fijn om een kwartier te laat te komen waardoor ik weer bevroren was aangezien ik al te vroeg voor de bus was en dan heb ik mijn crush niet eens gezien.
En nu stop ik met zagen
verschrikkelijk =x
het was saai, ik heb veel te veel hw op gekregen, leraren zeurden véél te veel, en ik was ook nog later thuis dan ik gedacht had -half 6- x_x
dus horribleee
Ik had vandaag meteen een lange dag
En met de meest irritante mensen zat ik op de terug weg in de bus!
Mijn mentor had de wiskunde cijfers nog steeds niet, en ik denk dat ik daarvoor een onvoldoende heb