• Ik heb eigelijk helemaal geen vrienden int echt..
    Iedereen vind mij raar :x

    Ik heb eigelijk helemaal geen vrienden int echt..
    Iedereen vind mij raar :x

    Ken ik eigenlijk wel:o alle ik moet nu wel eerlijk zijn, heb zo een paar vrienden, de rest vind me gewoon raar o.O
    Nja, in mijn klas heb ik al helemaal een vrienden:o dusjah,...
    nogal eenzaam soms, op school eigenlijk ook geen vrienden, maar daa rheb ik nog het geluk dat ik mijn tweelingzus heb^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gelukkig zit ik niet in zo'n klas wij hebben in de klas 20 meisjes en 8 jongens, maar dat is volgend jaar weer anders. Maar als ik een TH shirt aan heb zeggen ze wel van TH zijn meisjes enzo. Maar ik trek me er niks van aan, ik ben toch wie ik ben en niet wie iemand anders is en ik moet met dat shirt lopen niet zij :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)
    oei ;'o das erg <3


    Jaa(huil)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kimmie je hebt mij!! en ik kom bij jou in Dordrecht wonen vind ik!

    Ik vind het echt erg dat mensen je niet als vriend willen gewoon omdat je anders bent. Gelukkig zijn mijn vrienden ook net als ik niet echt normaal dusja je moet gewoon contact zoeken met mensen die dezelfde intresses hebben als jou

    Ik heb eigelijk helemaal geen vrienden int echt..
    Iedereen vind mij raar :x


    Ik heb er 3, maar door school kan ik er 1tje nog maar amper zien en de rest niet meer :(

    En ik vind je echt niet raar hoor :O
    Anders ben ik dat ook x3


    Let the Night embrace you

    Gelukkig zit ik niet in zo'n klas wij hebben in de klas 20 meisjes en 8 jongens, maar dat is volgend jaar weer anders. Maar als ik een TH shirt aan heb zeggen ze wel van TH zijn meisjes enzo. Maar ik trek me er niks van aan, ik ben toch wie ik ben en niet wie iemand anders is en ik moet met dat shirt lopen niet zij :P

    Uhuh, Ik durf niet in th shirts te lopen :x dan gaan ze me slaan, want 1 meisje heb dat eens gedaan bij mij op school die werd gewoon in elkaar geslagen :'o.

    Raar zijn is trouwens cool^^

    Kimmie je hebt mij!! en ik kom bij jou in Dordrecht wonen vind ik!

    Ik woon liever bij jou :'o, weg bij die barbie kindjos :'o <3

    Niks van aantrekke meis, in mijn klas zijn het ook allemaal van die eikels en huppelkutjes. Heb ook maar 1 echte vriendin en die zit ook niet bij mij op school. Maar beter 1 echte vriendin in goede en slechte tijden dan 10 die je om het geringste laten vallen.
    Kuszz.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    en je bent helemaal niet raar, ik bedoel heb je mij je mij soms al gezien ? Dan ben ik gewoon psychotisch x'D
    Btw ; If you need someone, i will be always able ^^


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    en je bent helemaal niet raar, ik bedoel heb je mij je mij soms al gezien ? Dan ben ik gewoon psychotisch x'D
    Btw ; If you need someone, i will be always able ^^

    Thanks <3 :'D

    (...)

    idd...

    ik en myn vriendin worden goths genoemd en emo's terwijl we alleen onszelf sijn..


    precies, Dat heb ik dus o0k :S

    gaan ze bij mij in de klas Zegge aah daar heb je die emo weer, Dnk ik van wtf Laat me tog me gang gaan ?

    Pff Ik hate Those peoples :D
    mrjaa mijn vrienden Zijn O0k egt Mijn vrienden die het niet kan schele hoe ik dr uit zie
    Hun zijn me steun en toe verlaten <3 Hoe dramatic het o0k mag klinke


    I solemny swear i am up to no good

    Nou Mop dan ben je niet de enigexD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    OMG! Echt?

    Meisjuu ik hou van jouu <#3
    En ben jou vriendin.
    Al kan ik je verder niet helpen!
    ik zou zoo graag WILLEN!
    Schaat Liefde voor jou <33


    She is waiting for you, so don't break her heart.