• jaja, je leest het goed. Ben Barnes (aka prince caspian) heeft in een boysband gezeten. Voor het eurovision 2004. De boysband heet Hyrise met het liedje: leading me on.

    klik hier om clip te zien


    What if your best isn't good enough?

    Ik ken hem niet ofzo? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ben Barnes is koeel. :9~
    Narniaa. <3


    hoi, jij bent leuk.

    xD Dat weet ik al lang.
    Hij is zo koddig met die dikke jas en dat kort haar.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    In Easy Virtue zingt hij ook.
    [url=http://www.youtube.com/watch?v=sn_GSDqJtfw[/url]A Room with a View,[/url]


    hoi, jij bent leuk.

    WILLIAM schreef:
    In Easy Virtue zingt hij ook.
    [url=http://www.youtube.com/watch?v=sn_GSDqJtfw[/url]A Room with a View,[/url]


    ja weet ik xD daarmee dat ik daar ineens aan dacht dat hij ook in een boysband zat xD Door een vriendin (ook n vriendin van jou dacht ik) Gill xD maar hij bedriegt mij wel in de film (N) maar ik heb het hem vergeven (nerd)


    What if your best isn't good enough?

    xLovexDoctor schreef:
    (...)

    ja weet ik xD daarmee dat ik daar ineens aan dacht dat hij ook in een boysband zat xD Door een vriendin (ook n vriendin van jou dacht ik) Gill xD maar hij bedriegt mij wel in de film (N) maar ik heb het hem vergeven (nerd)

    Gill ken ik inderdaad. (krul)
    Ik had het liedje wel al een keer gehoord, maar had het clipje nog nooit gezien.
    En toevallig heb ik dit weekend Easy Virtue weer eens gezien, dus wel heel toevallig. ;'D


    hoi, jij bent leuk.

    Ben zou eigenlijk een liedje moeten maken voor Narnia; The Voyage of the Dawn Treader. :9~


    hoi, jij bent leuk.

    Je hebt me verslaafd gemaakt aan dat liedje. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    WILLIAM schreef:
    Je hebt me verslaafd gemaakt aan dat liedje. ;x


    je bent écht niet de enige, ik heb het zelfs al op men mp4 staan xD


    What if your best isn't good enough?

    xD

    -ligt plat van het lachen-

    ben ik blij dat dat william of skandar niet is:O(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    softspoken schreef:
    xD

    -ligt plat van het lachen-

    ben ik blij dat dat william of skandar niet is:O(A)


    ik zie william of skandar dat nog niet zo snel doen xD Ben eigenlijk ook ni, maar toch zie ik het xD en toch vindt ik het ZOOOOOO cute (A)


    What if your best isn't good enough?