• Yo,
    Ik ga straks allerlei spullen weer bestellen op deutschrock van Tokio Hotel. Ik ga ook de Humanoidknokkelring bestellen maar ik twijfel. Hij is verkrijgbaar in XS,S&M. Ik heb wel redelijk dunne vingers en heb veel ringen die ik gewoon aan de kant moet laten liggen omdat ze te groot zijn. Dus wil ik aan de ene kant XS nemen, maar dn ga ik weer in de problemen zittn als die te klein is:S mrjah met een te grote kan ik ook nix aanvangen..

    Heeft iemand toevallig die ring al? of iemand een idee wt ik het beste zou kopen?
    btw L is trouwens niet verkrijgbaar..dus ik denk dt het best wel grote mtn zijn(zip)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Even titel aangepast. Alleen help mag niet x).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh ok danke x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik weet niet, sorry =3

    Whipple schreef:
    ik weet niet, sorry =3


    Only losers can act the way you do

    Staat daar nergens uitleg bij over de diameter van de maat?


    Never run out of reasons to smile...

    Hmm, geen idee sorry.


    -

    Ik heb geen idee, maar ik zou S nemen als ik jou was.
    Je kan het altijd weer terugsturen als het niet goed is lijkt me?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk dat je voor XS moet gaan, je kan hem altijd laten vergroten bij een juwelier


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    als L al verkocht is zou ik denken dat het kleine maten zijn ;x maar pak gewoon een XS.


    Cowards die many times before their deaths.

    Unfaltering schreef:
    Staat daar nergens uitleg bij over de diameter van de maat?

    Nope:( dit is het enige wat erbij staat: Tokio Hotel
    Humanoid
    Knuckle ring
    Color: silver
    Material: stainless steel
    Article no. 105390
    Release on: 11/02/2009


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Pak gewoon eentje wat jou het beste lijkt; je kunt hem toch nog altijd terug sturen (':

    Die ring is veel kleiner dan die Bill heeft hea.. [Zeg het maar ff voordat je denkt dat je dezelfde hebt.. had ik namelijk wel bijna gehad ;(]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    ik ga hem ook kopen, en ik zit met exact hetzelfde probleem!


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik zou XS nemen, Smalls vallen vaak nogal groot uit (:


    Has no one told you she's not breathing?

    ja dat dacht ik dus ook Extremely maar wat zegt de mamsi --'? neem smal dus ik was nogal onzkr en heb die grote S aangeklikt, wrschnlk zal hij indeed te groot zijn maar dan kom ik lkkr hier eve een groot klachbericht schrijve om eve me eve uit te laten voor ik ontplof
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....