• Eigenlijk wil ik wel weten wat kinderachtig inhoud.
    Een boterhambakje? Schommelen? Naar je vader gaan als je bang bent?
    Wat is kinderachtig voor jou?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dingen die kinderen doen. Maar dat betekend niet dat het nu niet leuk meer is!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Dingen die kinderen doen. Maar dat betekend niet dat het nu niet leuk meer is!
    dat vind ik eigenlijk wel een goede beredenatie:P
    nee ik weet het niet precies eigenlijk:O


    Why don't you break my heart

    dingen die kleine kinderen doen. :Y)

    die juist daarom extra leuk zijn:X



    en als ik bang ben, dan gaat ik zeker niet naar mijn vader. dan wordt ik nog banger.:S


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik denk dat dat van persoon tot persoon afhangt.
    Ik vind het tamelijk kinderachtig dat kinderen op de middelbare school nog altijd zo kinderachtig achter jongens lopen.
    Dat is het eerste wat in mij opkomt (cat)


    -

    als je met een luier loopt??


    look at Flixster.com

    Ik vind van die mensen die schijnheilig doen, maar achter je rug om over je praten kinderachtig :'D

    Ik denk dat dat van persoon tot persoon afhangt.
    Ik vind het tamelijk kinderachtig dat kinderen op de middelbare school nog altijd legertje spelen. :'D


    Only losers can act the way you do

    Schommelen is niet kinderachtig, ik doe het elke dag :Y)

    Ik vindt vadertje/moedertje spelen kinderachtig, ofzo.


    Smiling but close to tears.

    Het continu doorgaan op één onderwerp en er dan niet over kunt op houden, omdat je dan persé gelijk moet hebben. Dat is kinderachtig, maar ook puberaal. En als er wat wordt gezegd, dat er meteen voluit in de verdediging wordt geschoten. En geen kritiek kunnen opnemen. En zo kan ik nog wel even doorgaan.. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Tikkertje spelen op de gang bij ons op school. Daar erger ik me suf aan, omdat een paar 1e, 2e en 3e klassers nog niet volwassen zijn en het verschil niet weten tussen de middelbare school en de basisschool. :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Doen zoals mijn neefje van drie doet.


    We can only learn to love by loving.

    Tikkertje doen, Oorlogje spelen, Tafeltennisen zonder balletje & Batje. Terwijl je 12/13/14/15 bent. Kan aan mij liggen, ik ben gewoon heel erg volwassen voor mijn leeftijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zowat alle dingen die hierboven genoemd zijn ^^


    Never run out of reasons to smile...

    Als je ruzie hebt met iemand en je weigert om het standpunt van de andere ook eens te bekijken. Dat vind ik kinderachtig. Of gewoon niet naar iemand willen luisteren... Je kent dat wel..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Fragile schreef:
    Ik vind van die mensen die schijnheilig doen, maar achter je rug om over je praten kinderachtig :'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.