• Zoals jullie misschien wel gezien hebben heb ik vorige week een topic -klik- geopend met daarin een oproep aan de users over verbeteringspunten. Na er wat doorheen gespit te hebben ben ik tot een kort lijstje uitgekomen, van punten die toch wel heel erg belangrijk zijn en waar de meeste het toch wel zo goed als helemaal mee eens waren. :Y)


    #1. Respect hebben voor elkaar.
    Omdat dit een van de hoofdfactoren is dat het de laatste tijd niet helemaal lekker loopt op Quizlet gaan we hier volgende week wat meer aandacht aan besteden, verdere info volgt dan nog (krul).

    #2. Discussies van anderen vermijden en je er niet mee bemoeien, zodat een simpel conflict niet zomaar ineens uitloopt tot ruzie.
    Als anderen een woordenwisseling hebben, wees dan zo slim je er niet mee te bemoeien en er uit te blijven. Enkel een woordenwisseling op zijn tijd is niet erg, maar zodra meerderen zich er mee gaan bemoeien knalt het binnen de kortste keren vaak al uit tot ruzie.

    #3. Open staan voor andermans mening en niet gelijk in de verdediging schieten (mensen bedoelen het niet altijd slecht)
    Wanneer ergens geen smilies bij gebruikt worden wil het niet zeggen dat het slecht of negatief word bedoeld. Aan de andere kant, voor de schrijvers van de berichten; Lees zelf eens neutraal door wat je schrijft, als je het in eerste instantie bot en lomp overkomt bij jezelf zal dat bij een mede user vast ook zo overkomen.

    #4. Loopt iets uit de hand? Roep een moderator.
    Meng jezelf niet in discussies en ruzies om te voorkomen dat je er zelf bij betrokken word en het enkel erger word.

    #5. Heb respect voor elkaars muzieksmaak en leer je er ook bij neer leggen dat niet iedereen hetzelfde leuk of goed vind als jijzelf.
    Lijkt me duidelijk :Y). Iedereen heeft wel een andere smaak. Laat mensen in hun waarden en val ze niet direct aan op de muziek die ze luisteren. Boeit iets je niet, dan hoef je niet te reageren.


    Ik weet zeker dat als we met zijn alle zo nu en dan even naar deze punten kijken en er bij stil staan dan zal het al een stuk beter gaan.

    Voor de rest willen wij jullie als moderators nog ontzettend bedanken voor de hulp die jullie ons gegeven hebben in 2009. Sinds de meldknoppen er kwamen hebben jullie ons al ontzettend vaak veel vooruit geholpen door dingen die niet klopten, of verkeerd stonden te melden. Daarvoor ontzettend bedankt!! (flower)

    We hopen dat jullie allemaal een fijn Oud op Nieuw feest hebben gehad en dat jullie alle 10 jullie vingers nog hebben :Y). Laten we hopen dat 2010, zoals menig users gezegd hebben, écht een beter jaar word. Laten we er gewoon met zijn alle voor gaan!

    De moderators en crew van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 21:13 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    okej :D


    You can run but not hide

    Helemaal mee eens :'D

    Ik doe mee:Y)


    I need you like a heart needs a beat

    -Klapt- De regels vind ik echt goed! Ja, we kunnen het proberen toch? Nee heb je, ja kan je krijgen.


    Proud.

    Ik doe mee ='D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Beauxbatons schreef:
    -Klapt- De regels vind ik echt goed! Ja, we kunnen het proberen toch? Nee heb je, ja kan je krijgen.
    Precies _O_ (hoera)(yeah)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga me inzetten voor een beter quizlet in 2010 in ieder geval _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    2010 wordt gewoon een super goed jaar _O_

    Fragile schreef:
    Helemaal mee eens :'D
    Vind ik ook


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Rosebeat schreef:
    Ik ga me inzetten voor een beter quizlet in 2010 in ieder geval _O_


    Only losers can act the way you do

    2010 wordt een super Qjaar (:
    Iedereen gaat helpen en ik sowieso :'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Okeeeee. (flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Beauxbatons schreef:
    -Klapt- De regels vind ik echt goed! Ja, we kunnen het proberen toch? Nee heb je, ja kan je krijgen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    _O_

    ik zit nog helemaal niet lang op Q, dus ik weet niet hoe het hier vroeger was. maar gezelliger kan het ofcourse altijd.

    x


    it's so empty living behind these castle walls

    Hip, hip, heuj! :Y)