• Hoi =]
    Ik snap best dat als jullie dit lezen, dat jullie me niet kunnen helpen maar toch vraag ik om mij te helpen als je kunt. Ik ben namelijk te serieus. Ik lach om geen enkel grapje, en praat het liefst alleen met volwassenen. Ik raak zo al mijn vrienden kwijt, omdat ik gewoon een stuk anders denk dan zij! Ik denk altijd serieus, slim of goed en hun denken altijd melig,dom en slecht. Ik kan dat gewoon niet! En dat vind ik heel raar, want ik zit wel eens nep te lachen bij een grap, want anders kijkt iedereen mij dom aan als ik niet lach. Maar ik ben altijd stil en serieus. Ik kan er niks aan doen! Misschien komt het doordat ik gewend ben aan alleen maar volwassenen om me heen? Op mijn basisschool had ik namelijk geen vrienden, en zat ik altijd alleen. Zo werd ik een stuk volwassener al, en ging ik alleen met volwassene om want op school had ik geen contact met kinderen. En nu op de middelbare school, sta ik ook vaak alleen omdat ik gewoon weg te serieus ben voor mensen? Mensen komen met hun problemen wel naar mij toe maar andersom kan dat niet want dan nemen ze nooit iets serieus. Terwijl ze even oud zijn als mij! Ik vind het echt heel jammer, want zo raak ik al mijn vrienden kwijt aan dat serieuze en slimme gedrag van me. Maar ik kan er niks aan doen! En ik heb het wel eens uitgelegd aan ze maar ze begrijpen het niet of zeggen 'oke' en dan na twee weken begint weer dat rare gedrag als ik iets serieus zeg.


    Ja, ik weet dat ik misschien wat vaag klinkt. Maar dit is echt mijn probleem en dus moest ik het even kwijt.


    Proud.

    Uhm da's lullig. Probeer dan gewoon eens hun humor in te zien...en oprecht te lachen. En anders misschien dat een psycholoog je kan helpen je verleden los te laten in de hoop dat je zo weer wat meer "kind" wordt??
    Ik zou het anders ook niet weten
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Wat ik nu zeg moet je niet negatief opvatten, want zo bedoel ik het helemáál niet, maar misschien voel je je te volwassen/slim voor ze terwijl het niet zo is.. Of je vrienden zijn gewoon echt kinderachtig, ik ken het wel. Dan moet je misschien eens kijken of je in contact kan raken met mensen uit hogere jaren?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat kut, iedereen vind mij juist zo grappig en melig.


    Lees wat grappige moppen? Probeer eens gezellig mee te doen met de rest :')Springen, rollen. Haha :'D


    You can run but not hide

    Ladybird schreef:
    Wat ik nu zeg moet je niet negatief opvatten, want zo bedoel ik het helemáál niet, maar misschien voel je je te volwassen/slim voor ze terwijl het niet zo is.. Of je vrienden zijn gewoon echt kinderachtig, ik ken het wel. Dan moet je misschien eens kijken of je in contact kan raken met mensen uit hogere jaren?

    Ik ga ook altijd om met mensen met een hoger niveau of uit hogere klassen. Ik zit op bij de school psycholoog en die kent mijn klas ook. Van alle klassen uit de tweede, is mijn klas het kinderachtigst [dat zeggen ook de leraren]


    Proud.

    Ladybird schreef:
    Dan moet je misschien eens kijken of je in contact kan raken met mensen uit hogere jaren?


    Of een hobby zoeken?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 21:13 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Of een hobby zoeken?

    Ik heb een hobby. Maar die is juist wat je alleen moet doen. Lezen en Computeren.


    Proud.

    Dat probleem heb ik ergens ook. Mensen komen altijd met hun problemen naar mij toe. Maar andersom begrijpen ze het niet.
    En inderdaad in contact komen met mensen die iets ouder dan jou zijn enzo. Of via internet (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Er zijn ook kinderen die te snel volwassen worden.

    Maargoed, ik heb geen idee. :x


    You can run but not hide

    Beauxbatons schreef:
    (...)
    Ik heb een hobby. Maar die is juist wat je alleen moet doen. Lezen en Computeren.


    Een sport?
    Ik zit in een club en ga ook enkel om met de oudere jongeren en de begleiders enzo hoor. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik zou eigenlijk geen idee hebben. Jij bent gewoon wat voor op die kinderen. Misschien kan je overplaatsen naar een andere klas, maar dat is denk ik ook niet echt leuk ;]. Ik snap dat je met kinderen van je eigen leeftijd wil omgaan. In de zomervakantie kan je op allerlei kampen gaan om kinderen te leren kennen. Je bent niet veel anders hoor! Er zijn zoveel anderen die jou wel superleuk vinden!
    Misschien kan je ook een nieuwe hobby beginnen. Een teamsport is leuk; want dan leer je meer mensen kennen. Misschien vind je kapper 'spelen' wel leuk. Als iemand dat inziet, dat jij dat goed kan vind degene dat leuk dat jij haar/zijn haar doet. De laatste tip was een beetje onnozel misschien.
    Ik hoop dat je snel iemand vind.


    ps; ik wil je vriendje op Quizlet wel zijn :]
    :9~


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room