• Ik ben heel erg verkouden enzo. En nou loop ik dus al 2dagen de hele tijd te hoesten, maar sinds vandaag hoest ik dus bloed op. En dat vind ik best wel eng.><'

    Wat moet ik nou doen?


    weetnietofdiegoedstaat:$



    mijn mama vind dat het niet nodig is om naar de dokter te gaan, dus ik kan er ook niet komen dan(huil)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 20:50 ]


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik - de slimmerd, heb wat info opgezocht. (nerd)

    Een helderrode kleur wijst er op dat er bijvoorbeeld net ergens in de long of in het slijmvlies een bloedvat is gaan bloeden. Wanneer het bloed al wat ouder is, verkleurt het geleidelijk naar roodbruin tot donkerbruin of zelfs zwart.
    het duurt soms meerdere dagen voordat het sputum weer de ‘normale’ kleur terugkrijgt.
    Als het hoesten echter pijnlijk of hardnekkig wordt, wanneer het hoesten resulteert in ademnood, of als er bloed of bloedig slijm wordt opgehoest, dient er te allen tijde een arts te worden geraadpleegd.
    heeft meestal geen ernstige onderliggende oorzaak.


    Kortom: Als je er langer last van gaat krijgen zal ik naar de dokter gaan. Het is niet heel ernstig hoor! Het lijkt erger dan het is -denkik-






    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ladybird schreef:
    Dokter, zo snel mogelijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.