• Ik was gisteren dus bij mijn opa en oma met een heleboel familie.
    Ging me opa dus naast me op een stoel zitten en een heel verhaal tegen me praten. Het kwam er nogal beroerd uit. Ik zat echt: uh oke?
    Hoor je me neef in een keer heel hard: 'HAHHAHAHA, hij heeft zijn kunstgebid helemaal niet in.'
    Dus mijn opa begon te lachen, recht in mijn gezicht. Ik schrok me echt helemaal dood, zo eng zag het eruit :'D
    Haalde die dat ding uit zijn zak -zonder iets eromheen ofzo, bah- en ging hem even uitgebreid in zitten doen. Creapy :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hhahahahaha :'DD

    mijn oma heeft dat ook x'D
    -een kunstgebit =3-

    HAHA ;x mijn oom die heeft ook een kunstgebid ;x en dan gaat ie ermee klakken of hangt ie hem half uit zijn mond zodat ik half moet kotsen ;x


    We can only learn to love by loving.

    omg :')
    Lekker x'D


    dream, dare, fly!

    Enigma schreef:
    HAHA ;x mijn oom die heeft ook een kunstgebid ;x en dan gaat ie ermee klakken of hangt ie hem half uit zijn mond zodat ik half moet kotsen ;x

    aaah bah D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jakkes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, dat had ik donderdagavond ook bij mijn meme :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Haha . :'D
    Wat ben ik blij dat mijn opa geen kunstgebit heeft. xd


    Blacka vriend!

    haha xd mijn opa en oma hebben dat niet xd


    Stop holding me under and let me breathe.

    Iel, mijn oma heeft allemaal kronen :x


    You can run but not hide

    Enigma schreef:
    HAHA ;x mijn oom die heeft ook een kunstgebid ;x en dan gaat ie ermee klakken of hangt ie hem half uit zijn mond zodat ik half moet kotsen ;x
    Dat deed mijn vader vroeger ook altijd, dat vond ik zoo vet goor!! :X


    Wie du mir, so ich dir.

    Nasty! (typing)


    I recycle my thoughts.