• Zoals de titel zegt. Ik was er te laat bij en heb geen VIP tickets. -kuttens- Dus als je een vriend of vriendin hebt, die VIP tickets heeft gekocht en niet kan om wat voor reden dan ook. PB me dan even, want ik moet die VIPS zo hard hebben!! Anders word ik heel verdrietig :Y). Ghehe alvast bedankt voor de hulp (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk niet dat iemand snel een VIP-kaart weggeeft xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Das kuttens Kirsta! O.o
    Misschien op marktplaats ofzo?


    -

    sunshine93 schreef:
    Ik denk niet dat iemand snel een VIP-kaart weggeeft xD
    Kan toch dat iemand niet kan of niet boven de 14 is ofzo en zich dus vergist heeft. Het kan allemaal :'DD. En als men niet probeert komt men er natuurlijk nooit achter :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    oô Moest je boven de 14 zijn om die tickets te kunnen kopen?
    En nee, ik ken niemand sorry! Maar toch veel geluk met je zoektocht 8D

    Vigilante schreef:
    oô Moest je boven de 14 zijn om die tickets te kunnen kopen?
    En nee, ik ken niemand sorry! Maar toch veel geluk met je zoektocht 8D
    Nee maar je moet wel minimaal 14 zijn daar heen te mogen en al helemaal naar het VIPpart van het hele gebeuren :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik niet. Maar heb je geen connectie of zo waardoor je ze allemaal alsnog even kan spreken? ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik woon dicht in de buurt van eindhoven,
    maar nee, ik heb ze niet =3

    Hopeless schreef:
    Ik niet. Maar heb je geen connectie of zo waardoor je ze allemaal alsnog even kan spreken? ;p
    Nou ik spreek ze zowieso nog wel, en ik heb stoupakis bijna zo ver dat hij ook mee gaat. Maar ik wil gewoon bij de M&G, de reading en afterparty zijn (nerd). Ik spreek ze zowieso nog wel en voor handtekeningen doe ik het niet, want die heb ik al genoeg, haha (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ehm, dan ga je net als iedereen gewoon van het concert genieten in de zaal en daarna naar huis, helemaal happy dat je haar uberhaupt live gezien hebt? :3

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 20:48 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ladybird schreef:
    Ehm, dan ga je net als iedereen gewoon van het concert genieten in de zaal en daarna naar huis, helemaal happy dat je haar alsnog live gezien hebt? :3
    Ja als het me niet lukt om aan die kaartjes te komen ga ik dat ook zeker doen. Maar ik wil het graag nog proberen, misschien is er nog wel een mogelijkheid :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Veel succes :)

    Ik wil ook een VIP-ticket maar ik moet eerst nog zien of ik uberhaupt mag. x-x


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nee. ik ken niemnd.

    Alsong veel plezier x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wacht eens even.. Op de EA hyve was er wel een meisje die nog een maatje zocht voor het concert met een VIP-kaartje of zoiets. En als dat niet zou lukken kon ze niet en zou ze dat VIP kaartje verkopen.. Dacht ik.

    Nee, ze had geen vervoer of zo. Maar als dat dus niet lukt verkoopt ze die. Ofzoiets.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    http://www.musicfrom.nl/concertagenda/detail/89646

    Misschien kan je ze daar nog kopen?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.