• Kijk. Vanavond word ik uitgenodigd om bij een vriendin, S. film te gaan kijken. Samen met twee anderen. Maar, S. haar ouders zijn nogal streng en zo, en als we film gaan kijken willen we lol hebben, kunnen lachen, doorheen kunnen praten, klieren etc. en dat kan niet bij haar. Dan moeten we gewoon zitten en film kijken en dan weer weg. En dat vinden ik en een andere vriendin van mij die komt, A. ook niet leuk. En ik vind het ook zo lullig van ons. Maar wij willen wel een leuke avond, want A. komt net van vakantie, en die heb ik bijna twee weken niet gezien.. Wat nu?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Misschien bij iemand anders film gaan zien?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Misschien bij iemand anders film gaan zien?

    Heb ik voorgesteld om bij mij te doen, maar ze zei; nee, bij mij :'D.
    Dus ja..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ja of tegen je vriendin S zeggen dat je lol wilt maken en dat dat bij haar niet egt kan want jullie stil moeten zijn xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Hmmm, ja.. dan weet ik het ook niet ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    en anders bij haar naar boven gaan film kijken zodat met de deuren dicht zodat het gegil en gelach niet te horen is ?


    I solemny swear i am up to no good

    Powerfull schreef:
    ja of tegen je vriendin S zeggen dat je lol wilt maken en dat dat bij haar niet egt kan want jullie stil moeten zijn xD

    Ja, en hoe zeg je dat níet lullig en tegen je beste vriendin?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als ik jou was zou ik gewoon zeggen; Ik hoorde van een andere vriendin die die film ook had gezien dat je er echt heel erg om moet lachen en melig van wordt.. Vinden je ouders dat wel goed?

    Zoiets?
    Succes iig. :'D


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    Als ik jou was zou ik gewoon zeggen; Ik hoorde van een andere vriendin die die film ook had gezien dat je er echt heel erg om moet lachen en melig van wordt.. Vinden je ouders dat wel goed?

    Zoiets?
    Succes iig. :'D